Søgeresultater

  1. ditto6000

    Rivalens ordlyd volapyk

    Du kan vælge at se det som brok eller en opmærksomhed på hvad der rør sig.. Jeg skriver alt muligt og hjælper gerne hvor jeg kan og ser jeg fejl indberetter jeg dem så INNO I det mindste har en chance for at rette op på noget af det.. Kender en del som skrev direkte til support om deres...
  2. ditto6000

    Rivalens ordlyd volapyk

    Det må du da gerne tro.. Vi kan da også pakke sammen og holde bøtte eller stoppe.. Jeg mener fortsat det ikke er ok at levere et ufærdigt produkt og var tæt på at skrotte den men jeg er så heller ikke en quitter så kæmpede mig til at fatte det.. Tror nu især mindre erfarne spillere simpelthen...
  3. ditto6000

    Rivalens ordlyd volapyk

    Trods volapyk og sprogbarrierer endte det med at blive i min optik bedste Rival til dato.. Varsel gerne sprogkursus næste gang om lignende kommer:)
  4. ditto6000

    Rivalens ordlyd volapyk

    Var det muligt man fik skrevet Rivalens opgaver i et sprog der kan forstås fremfor det bliver ren gætteleg og spild af krystaller.. Er helt til grin man skal sidde med sådan et ufærdige produkt.. Fremmer ikke spillerlysten animerer mere til at trykke slet ..
  5. ditto6000

    Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Hvorfor virker ens adgangskode ikke til vidensbasen? Ikke oplevet før
  6. ditto6000

    Feedback og spørgsmål til Kvante Invasionerne

    Kunne godt ønske et redigeringssværktøj som vi har i hovedbyen .. Er det muligt?
  7. ditto6000

    Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

    Indgangen kommer til at ligge til højre for KS indgangen og ligner (o) som blålig bygning..
  8. ditto6000

    Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

    Det kan godt være de ikke er så dygtige de kan ellers meget har vi efterhånden set men hvad er der ved at modtage en bygning som ikke kommer længere end lageret da de fleste af de som går så mange år tilbage endda nogen helt til da kvk blev tilføjet spillet end ikke kan bruge boostet til noget...
  9. ditto6000

    Feedback og diskussion omkring KvK nedlukningen og de fremtidige Kvante Invasioner

    Har set den lille fine bygning "Den sidste Provins" og undre mig den gives til alle aktive. Den skulle vel være et ærefuldt minde om kvk for kvk spillere som en pæn gestus da den er en bygning sammenlignet med Folkets Talerstol så et spørgsmål om ære som heller ikke blev givet til alle men til...
  10. ditto6000

    Støtte med reklame eller nærmere mangel på reklamer

    Så prøver man masse støtte med reklame så får man teksten . "Der er ikke flere reklamer. Prøv igen senere". Er det en joke? Nok med det er vildt træls med de reklamer men skal man så vendte ukendt tid på der kommer ny reklame så må i dælme få det lavet om.. Ommer
  11. ditto6000

    Folkets talerstol

    Lyder godt..Har været forbi Beta og Beta Forum .. Er nu lidt rodet at hitte rundt i når man ikke kommer der så ofte og kan intet finde om den og intet se af det nye QI i min by om det hænger sammen... .;)
  12. ditto6000

    Folkets talerstol

    Er en virkelig fin bygning og æret minde . Nu startede jeg i spillet kort efter denne event havde kørt. . Kunne man lave en shortstory event ala den tidligere hvor denne fine bygning kunne blive præmie igen og man fik historien derom igen..
  13. ditto6000

    Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Kunne være fedt om de små bygninger 2×1 i events som Vaskebjørnens slyngelsted blev lavet som dekorationer i bosættelserne så man selv kunne vælge lodret og vandret. Virkelig en favorit event:D:)
  14. ditto6000

    Feedback og spørgsmål omkring version 1.267

    Vil høre hvornår Det Glemte Tempel fixes så man får de 20% fp boost oven i ved Aegeon MarineResort nu I fixer den anden Aegeon Resort.. Snart længe siden support første gang er orienteret om det og dernæst hvornår kommer Det Glemte Tempels KE5 boost tilbage.? .. Har været væk i denne uge hvor...
  15. ditto6000

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Nu jeg er her synes jeg nok antallet af kampe udelukker en masse klaner da meget få mindre klaner med max 80 um kan klare mange provinser..Kampantallet skulle være blevet ved 160 og bygge ovenpå derfra afhængig af bygning.. Dernæst stemmer drop af diam og vare slet ikke sammen med priserne og...
  16. ditto6000

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Det er lidt misvisende beskrevet i info her, pilgrim da de 25% sejrs point er ved byg af første og billigste bygning og 50% ved nr 2 og den og dyreste giver 100% til alle sejrspoint rundt i provinserne man ejer ved udregning..
  17. ditto6000

    Gentagne opgaver i Titan

    Kan godt være det er en test men hvorfor rammer det kun mobile enheder og ikke spillere på pc.? Script er nok lige så meget brugt på pc om end ikke mere.. Var det ens for alle var var det mere en test.. Her er det forskelsbehandling..
  18. ditto6000

    Gentagne opgaver i Titan

    Er det anderledes for titan som de andre tidsaldre..Har ingen problemer med tidligere TA. .. Er vel samme princip og hvorfor kun besværligt for os der spiller på mobile enheder.. ? Og tak for respons
  19. ditto6000

    Gentagne opgaver i Titan

    Synes det er tankevækkende og nærmest udtryk for ligegyldighed at der ikke kommer en eller anden slags respons.. På tablet er det mega træls at man ikke kan se forskel på de gentagne opgaver I titan uden at hver enkelt skal åbnes.. Vil være en kæmpe hjælp om det blev fixet
Top