Søgeresultater

  1. Meddelelser forsvundet

    Mine meddelelses box er forsvundet p D-serveren, den er grå og inaktiv. Når jeg fører musen henover siger den jeg skal opfinde stråtækte huse. Det gør man i bronzealderen, og jeg har næsten færdigudviklet fremtiden. Den har fungeret tidligere i dag og når jeg logger på A er den der.
  2. Manglende mønter

    Når jeg ser på facebook og jeres egen video over sommereventen, kommer der 3 mønter ud af bægeret. Jeg har under hele eventen kun fået 2 mønter ud af bægeret, hvilket har bevirket at jeg kan rykke 0-2 felter frem, i skriver 1-3 felter frem. Jeg ser det samme på alle 3 servere hvor jeg er aktiv...
  3. Sammenlægning af klaner

    Er det muligt, at ved fusionering af to klaner, man kan få slået skatkamrene sammen? Efter indførelse af KS bruges der mange varer, og hvis man er to eller flere mindre klaner der ønsker at fusionere er det mange varer der går tabt når den klaner lukkes.
  4. Ny Admin tråd

    Når man opretter den nye Admin tråd bliver den synlig for alle medlemmer efter 4-6 timer. Ellers et godt initiativ.
  5. Ny log i klanslagmarker

    Er det muligt at oprette et faneblad mere til slagmarks log, hvor man kan se tidspunkt, navn og provins der bliver kæmpet i. Eks: 19:46 B1O Ento, 4Katte, Jan den kloge. 19:47 B1O Ento, 4Katte, Jan den kloge. Det vil være en stor hjælp hvis man skal finde en som kæmper i en ikke anngrebs zone.
  6. Fra gæst til medlem

    Hvordan gør man fra at være gæst til at blive fast medlem, så man kan spille fra alle platforme??
  7. sårede enheder

    Hvor lang tid tager det for forsvarsenheder der er blevet såret i angreb på sektoren i KvK at hele igen? eller er man nødt til at indsætte nye enheder?
Top