Søgeresultater

  1. Fyrst Vettel

    Fjern ventepausen mellem hver støttehandling (de 1-2 sekunder mellem hvert klik) [primært PC-relateret]

    Normalt når man spiller på PC, går der 1-2 sekunder mellem hver gang man klikker 'støt' eller 'besøg kro', som afbryder en i at gøre nogetsomhelst andet. Med 100-140 venner munder det op i mindst 200-280 klik (uden det løse), og når HVERT eneste af disse klik skal afbrydes af en ventepause på...
  2. Fyrst Vettel

    Vikingernes Varer - Plyndreskib, et forslag

    Hej. Jeg vil foreslå at vikingebosættelsen får en tilsvarende mulighed som købmanden i japanske feudalby. Et 'plyndreskib' ved havnen, hvor langskibet syd for byen, hver dag tilbyder 3 tilfældige sæt varer (efter forestillingen om at de har været ude på togt), så man hver dag kan få nogle ekstra...
  3. Fyrst Vettel

    Manglende bygninger i daglige opgaver-kister/kategorier + forårsop.sæt

    Jeg har lagt mærke til at man ikke kan få alle bygninger af forskellige kategorier indenfor flere givne tidsaldre i Daglige Opgaver. F.eks. kan man i nutiden ikke få 'logistikcenter' når man får gevinstmuligheden for produktionsbygninger, og man kan ikke få 'Elementhøjhus' blandt boliger fra...
  4. Fyrst Vettel

    Et par forslag: Vundne Diamant-dekorationer, byggekonstruktioner, m.m.

    Hejsa. Jeg har en lille håndfuld idéer/forslag, som jeg havde tænkt mig at sende direkte til udviklerne, men kan ikke gå på det engelske forum. Er det muligt at videregive dem? 1. Diamant-dekorationer som findes i par for en given bliver ikke givet i variation til spillere der vinder dem. For...
  5. Fyrst Vettel

    Sletning af uønskede byer - FoE-hp logger automatisk ind

    At lave en ny by sker meget nemt ved ét enkelt klik på nogen af de andre serverknapper. Hvis dette sker ved en fejl, skal man så vente 30 dage for at få den by slettet (det lykkedes mig endelig forleden). Dette er faktisk særligt problematisk og besværligt at gøre, fordi FoE automatisk logger...
Top