Søgeresultater

  1. Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Den kræver for mange af mine resurser og giver næste intet tilbage, skal man lave 24 blå dimser, er det ofte der skal bruges 10-15 klik for at få dem osv, fik dog 2 guldbiletter en gang
  2. Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Det virker så bare ikke :-)
  3. Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Det er ikke tanken at du skal vinde, det er tanken, du skal bruge/købe diamanter FOR at vinde :-)
  4. Naturbegivenheden 2024: Spørgsmål og feedback

    Event spillene er lavet for at få os til at bruge/købe diamanter! Det er vel 1½ år siden jeg sidst har fået alle niveauer i en eventbygning, men de små-gevinster jeg får gennem at spille dem er jo gratis, så dem tager jeg med, men bruger aldrig diamanter på det
  5. Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    1. ikke noget særligt 2. få relevante gevinster i forhold til den tid man spille i, så snart man er ude over begynderstadiet, er gevinster for uinteressante og ikke brugbare. 3. at der oprettes en "Syvsover klan" hvor man kan smide inaktive spillere og ledere over i,
  6. Diskussion - Fodboldbegivenheden 2020

    tak for linket
  7. Slagmarkskonkurrence

    Der er 5 ligaer vh HMMS
  8. Find Kleopatra

    Portrættet er på siden med beskrivelsen af SBen: Colosseum
  9. Klan leder

    Forhåbentlig får den nye grundlægger det at vide! Og forhåbentlig kan denne nye smide den gamle ud af klanen? Jeg spiller i Brisgaard, klan: the reds her er der 2 med kongekroner, der overhovedet ikke reagere på henvendelser, eller donerer noget som helst til klanen, deres kroer indikerer at de...
Top