Søgeresultater

  1. FrejaSP

    Låste tråde kan ikke låses op siden sidste opdatering

    I dag er det ikke muligt at låse en tråd op eller sætte hak i vigtigt. En ny tråd kan sættes til låst eller vigtigt før den er postet, men herefter kan det ikke ændres
  2. FrejaSP

    Funktion til at lave en stop lyd KS eller STOP popup

    Nogen gange har vi et medlem vi kan se der ikke vil stoppe i en sektor der ikke må lukkes. Jeg ville ønske jeg havde en knap, der ville råbe STOP eller lave en popup besked med STOP der kan ses/høres af alle klan medlemmer der er inde på kortet. Jeg savner også et KS chat for medlemmer af...
  3. FrejaSP

    Personlig gevinst I KS ud fra placering på kortet og personlige actions

    KS har store problemer, specielt i Dia ligaen, men sikkert også i lavere ligaer. I dia ligaen har vi for det meste 2 kort, hvor det ene har de stærkeste dia klaner og andre prøver at undgå at havne der / blive der. Det betyder at f. eks på B, er der mange klaner der holder igen og undgår at...
  4. FrejaSP

    SB ikon mangler ved min profil på C

    Der er ingen problemer på A og B men på C mangler ikonet for storslående bygninger ved min profil. Første gang det skete, hjalp det at logge ud og ind men ikke denne gang. Problemet er både i Chrome og Edge
  5. FrejaSP

    Freja's Ø

    Hej Alle Jeg prøver at opbygge en global ferie / otium klan for trætte krigere der styrke til at hjælpe med at bygge et fundament for et godt SK og en fungerende 90% tråd. Ingen krav til KS og KE men KE4 skal kunne åbnes. Har du brug for at tage den lidt med ro, måske RL tager mere tid men du...
  6. FrejaSP

    Freja's Ø

    Hej Alle Jeg prøver at opbygge en global ferie / otium klan for trætte krigere der styrke til at hjælpe med at bygge et fundament for et godt SK og en fungerende 90% tråd. Ingen krav til KS og KE men KE4 skal kunne åbnes. Har du brug for at tage den lidt med ro, måske RL tager mere tid men du...
  7. FrejaSP

    Join Keisernes Klan

    Hvis du søger en aktiv klan, er her hvad vi kan tilbyde, Vi forventer at du også er aktiv. Keisernes klan er en rolig klan, vi søger flere medlemmer. Vi vil gerne vinde KE hver gang og gerne vil være i Platin - Diamant ligaen i KS. Vi er aktiv i: Klanekspedition. KE4 åbner hver uge, 32 kampe...
  8. FrejaSP

    Ønske til Klanslagmarken

    Som KS leder er det meget svært at lægge strategi pga manglende overblik over hvilke medlemmer der har taget deres daglige kampe/forhandlinger og hvem der stadigvæk kan kæmpe. Kunne gøres sådan:
  9. FrejaSP

    Stavefejl, Langskip til Bosættelse

    Glem det og slet denne, jeg tog vist fejl
  10. FrejaSP

    Skattekammeret mangler klik mulighed

    Hej Hvis jeg skal donere vare i KE for at låse op, kan jeg klikke på den vare jeg kan se at der mangler og den vil selv udfylde det manglende antal vare eller bare vælge den varegruppe, hvis der er nok til at låse op og jeg kan vælge antal. I marked har jeg mulighed for at klikke og vælge jeg...
  11. FrejaSP

    Freja's KE Krigere søger medlemmer

    Vi er lige startet en ny KE klan. Vi søger medlemmer der elsker KE. Vi vil have diverse handel, SB og bytte tråde og vil prøve at hjælpe vores unge spillere. Alle er velkommen, nye og gamle. Vi hygger os med KE, har dog ingen planer om altid at vinde Vi er ikke aktiv i KvK, har ingen plan om...
  12. FrejaSP

    Freja's KE Krigere søger medlemmer

    Klan søger ikke mere, klanen er nedlagt da vi var for få til KS, denne tråd kan slettes Freja
  13. FrejaSP

    Hvorfor er der nogen der har Genopbygningstilstand, men ikke alle

    Tror det er dem der lige har forsket Matematik, der får den men ikke os der virkelig har brug for det. Der er ikke nogen kran i vores Matematik forskning
  14. FrejaSP

    Sværd og Skjold D siger tak for kampen til Frihedskæmperne

    Undskyld vi var nød til at prøve, håber i kan finde plads til sølvpokalen på hylden med de 91 guldpokaler. Mine medlemmer kan slet ikke få armene ned, tror ikke de sov i nat. Hilsen FrejaSP, klanleder for Sværd og Skjold
  15. FrejaSP

    Sværd og Skjold Sejr. Frihedskæmperne C har fået deres første Sølvpokal

    Sværd og Skjold søger KE spillere der elsker at vinde. Vi søger lidt flere medlemmer, der elsker KE og har team og kamp ånd. Kontakt FrejaSP på D og søg om optagelse
  16. FrejaSP

    Kan ikke tilgå https://dk0.forgeofempires.com/page/, ser ud til at min IP adresse er blacklisted

    Jeg har Fibia som internet udbyder. Jeg kan godt logge ind på min mobil hvis jeg bruger mobilens internet (TDC) men ikke hvis jeg er på trådløs på mit Fibia net.
  17. FrejaSP

    Alt for mange muse klik ved kro besøg, hårdt for mit håndled

    Vi har en mulighed for at bruge diamanter til at samle guld, vare og forsyninger. Jeg kunne godt tænke mig en mulighed for at betale med diamanter for at betale for at besøge alle mine venners kroer og støtte alle mine venner / Klan medlemmer. I vil gerne sælge lidt diamanter og jeg har dage...
  18. FrejaSP

    FoE har vist brug for en ny hamster, den gamle falder i søvn

    Håber serveren snart bliver stabil igen
  19. FrejaSP

    Venner, ville være dejligt at se hvem der ikke er aktive

    Nu hvor Daglig Udfordringer har opgaver som besøg 45 kroer, kunne jeg godt ønske mig at kro ikonet blev gult/red hvis ejeren ikke har samlet sit krosølv i 3/7 dage. Jeg kan tjekke om de støtter mig ved at støtte dem der har støttet mig de sidste dage via nyheds listen men jeg har svære ved at se...
Top