Søgeresultater

  1. Hyrde

    Det Glemte Tempel

    Det lille ikon ved procenterne viser hvor de kan bruges.
  2. Hyrde

    Version 1.271

    Jeg kan godt lide den nye opstilling nede i den samlede troppevisning, men visningen for de 8 enheder man har i kamp, er håbløs. Her mister man totalt overblikket. Så gør forskel på de to visninger - den nye i den samlede og den gamle i det aktuelle troppevindue.
  3. Hyrde

    Feedback og spørgsmål til vinterbegivenheden 2023

    Venter til det starter i morgen
  4. Hyrde

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Jeg er nødt til at stemme i koret her. Der er noget rivravruskende galt med fordelingen af ligapoint og championship præmierne. Serverens 3 stærkeste klaner er pitchet mod hinanden i 3 ud af 4 runder. Der er blevet kæmpet +100K kampe af alle 3 klaner i alle runderne. Nummer 2 og nummer 3, får...
  5. Hyrde

    Store Nyheder i Forge: Feedback og spørgsmål

    Med fare for at starte en shitstorm - jeg er udmærket tilfreds med at KvK lukkes ned. Jeg ved godt, der er mange 'gamle' spillere, der er 'vokset op' med KvK og som holder af det, men samtidig er der en masse nye spillere, der ikke aner hvad det er. Det er noget skidt, at ikke alle funktioner i...
  6. Hyrde

    KE5

    Er jeg mon den eneste som irriteres ved de mange klik i KE5 og den ændrede rækkefølge af muligheder ved de sidste 5 møder ?
  7. Hyrde

    Fodboldbegivenhed 2023

    I er så venlige at sende 150 fodbolde som gave i en mail. Der er bare lige det problem, at når man indløser gaven får man 100 drikkedunke, der jo hører fordums fodboldbegivenheder til :(
  8. Hyrde

    KE5

    Når man i KE5 har bygget, er eneste mulighed for at komme videre en 'Fortsæt' knap, der sender en ud på kortet igen. Herefter skal man så igen trykke på mødet og vælge om man vil forhandle eller kæmpe. Det ville være ret dejligt, hvis der i stedet for en 'Fortsæt' knap, var to knapper til hhv...
  9. Hyrde

    Knap forsvundet under Daglig Udfordring

    Kan du ikke have glemt en sektor et sted - normal færdiggøres den slags opgaver af sig selv, når alle sektorer er taget.
  10. Hyrde

    Næste tidsalder

    Det tror jeg ikke. Der er ingen spoilere endnu, så tvivler på den er lige på trapperne.
  11. Hyrde

    Spørgsmål og feedback om Forge bowl 2023

    Jeg kan ikke åbne event quest vinduet direkte - der sker intet når jeg klikker på ikonet. Jeg skal først åbne daglige eller historisk, og når det så er åben kan jeg åbne for event quests.
  12. Hyrde

    Jupiters måne

    Den er jo ikke engang på Beta endnu, men nok ca en måned efter den starter på Beta.
  13. Hyrde

    Ændringer til Fiore Landsbyen

    Husker du at indløse dem ?
  14. Hyrde

    Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Elefant og farvestrålende have fylder det samme som æresstatue og vej. De vender bare på den anden led. Om det er for meget, tjah ....... det må være åben for fortolkning.
  15. Hyrde

    Ændringer til Fiore Landsbyen

    Hvad mener du med hvorfor ? Den kan komme op i level 10 og værdierne kan jo ikke fordobles fra level til level. Desuden stiger de også med TA.
  16. Hyrde

    Helt ny og der er meget jeg ikke forstår

    Du kan prøve at søge på youtube - der er rigtigt mange gode forge of empires video'er derude også for helt nye. Når man er så spritny som du er, er en god og aktiv klan, der tager nye ind, absolut en fordel. De kan forklare dig mekanismerne i spillet, hvilke bygninger der er de bedste at bygge...
  17. Hyrde

    National sangs konkurrencen! Nu med vinderne

    Klan: Novus Sang: Conquest of Paradise
  18. Hyrde

    Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Freja, jeg er helt enig. På sigt kommer det også til at betyde at klaner vil dø, fordi intet nyt blod kommer til når adgangskravenene bliver sat til FT eller endda Mars. Men hvad er alternativet - hvordan kan man løse det så alle klaner kan have medlemmer i alle aldre og stadig opfylde kravene...
  19. Hyrde

    Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Ja, men synes bare ikke man skal kunne bevæge sig op ad uden at kunne tage en eneste kamp, sådan som det er tilfældet med systemet, som det er nu. Har man taget 0 kampe, bør man også have 0 i MMR.
  20. Hyrde

    Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Jeg er enig med dig Freja, 4-6 stærke klaner på et kort, vil give et mere dynamisk forløb. Den allerbedste måde at undgå de inaktive på de stærkeste kort vil dog stadig - efter min mening - være, at MMR ikke kun dannes efter placering, men også efter antal kampe eller en anden aktivitetsmåler.
Top