Søgeresultater

  1. Lyn konkurrence

    Det sociale har helt klart 1 prioritet, men super hyggeligt når det går godt i KS og det rigtig får adrenalinen op hos alle medlemmer.:)
  2. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Hvad er det for noget at to stærke klaner "slår sig sammen" og skifter til at rykke over i en klan og spille KSM og så skifte til den anden klan i næste runde, bare for at kunne være sikke på at få mindre klaner at spille imod, før var der forbud mod at gå tilbage til egen klan i 7 dage burde...
  3. Klanslagmarken

    Jeg tænker om det nu med klangslagmarker ikke er mest retfærdigt at man så siger at hvis man er på besøg i en anden klan skal der gå 14 dage før man kan vende hjem til egen klan igen
  4. Udfordring 1

    nr 1, 6, 8, 12
  5. Udfordring 2

    nr 2 Jack O' Lantern
  6. August Konkurrence

    det er rart at kunne bytte sig til andre ting, jeg kunne godt tænke mig at se karusselen i bixen
  7. Sommer konkurrence!

    Det må blive Notre Dame, for at tilbyde dem nogle byggeplaner
  8. FoE fodbold konkurrence

    Rød spiller
  9. Content day 3

    det er heksen
  10. Ny verden konkurrence!

    man kunne ikke spille kvk på Arvahall og Brisgard, og gætter på Cigard også nåede at komme på lige før kvk startede Arvahall gik i luften 576 2012 den nye verden hedder East Nagach
  11. Karnevalskonkurrence

    Jeg vil tage CaDaBoom med til karneval, selvom vi strides indbyrdes med at ligge i toppen i tårnet mv så er han flink til at komme med hint, det vil være en sand fornøjelse med en fridag til karneval sammen med ham.
  12. Karnevalsbegivenheden 2018

    det er som altid nogle lækre præmier og jeg håber da jeg er heldig at få alle opgraderingerne til broen, men jeg tænker om i løb tør for energi da i oversatte opgaverne siden opgave nr 8 er på engelsk. :) Hav en god spille dag alle sammen og pøj pøj med karnevalet hilsen sjane
  13. Lynkonkurrence - Årets bedste begivenhed?

    Forårs Begivenhed
  14. November lyn konkurrence

    det bedste ved spiller at der er mange muligheder for at lave udfordringer til sig selv, og at man har en god klan
  15. Efterårs konkurrence dag 4

    https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Bavn
  16. Efterårs konkurrence dag 3

    svaret i dagens konkurrense er : Dynamic Tower https://dk.wiki.forgeofempires.com/index.php?title=Dynamic_Tower
Top