Søgeresultater

  1. Køb af FP med guld

    Det kunne virkelig snart være lækkert, hvis man kunne købe mere end 10 fp ad gangen, med guld.. .Det fedeste var, hvis man kunne bare vælge selv hvor mange. men evt bare en knap til 100 fp også Hvad tænker I?
  2. ØEN og dens præmier

    Ang. den flyvende ø. min ø har nu været i lvl 84 i over en måned. Er jeg den eneste der er ret skuffet over: 1)Mængden af præmier 2)præmierne. Relikvietemplet fungerer væsentligt bedre, og giver bedre præmier. Koster meget mindre at køre op med fp end øen. Andre end mig, der tænker at dens...
  3. Handler til udenfor klanen

    Kunne dette ikke være smart med en knap man kan trykke på - når man laver handler; som gør at handlerne kun kan ses udenfor klanen. Ligesom man kan gøre så de kun kan ses inde i klanen. Nitten
  4. HØST ALT KNAP TIL MOBIL

    Det kunne være fantastisk at man på telefonen kunne få en knap, så man kan trykke høste alt og sætte ens bygninger igang med det samme. Ligesom der er til computer. Og den må gerne koste 5dia. Men når man har5 byer. Og på sin hovedby høster 800 fp, og KUN kan have 100 fp i bjælken ad gangen, så...
  5. Øg chancen i præmierne fra daglig opgave

    Kunne man ikke gøre så man evt kunne bruge diamanter for at øge enes chance for at få en bestemt af tingene i de daglige opgaver,. ikke så du får den 100%, men mere så du kan øge chancen med 5 eller 10 %. Jeg har nu spillet i et år, og har nok manglet 1 bygning i 2 forskellige sæt i nok et...
  6. tiden på ressorucer.

    ville det ikke være rart, hvis tingene istedet for at tage 24 timer, tog 23 en halv time. for ligeså stille så bliver det senere og senere man kan hente sine ting, og til sidst så er man nød til at springe en dag over. med den halve time, kunne man gøre at man kunne hwnte det lidt før. folk...
Top