Søgeresultater

  1. Deaktivering af den nye mobile brugerflade

    Øv..... Jeg var mega glad for den nye brugergrænseflade
  2. Frysning ved rokering af bygninger i Venusbyen

    Det var på mobil. Men det lader til at det er løst med seneste opdatering
  3. Optimering af Venus kolonien

    Er der andre Venus spillere, som har bonus til soya og sukker, som har mulighed for at lave screendump af et eventuelt 100% optimalt layout til Venus kolonien?
  4. Frysning ved rokering af bygninger i Venusbyen

    Jeg oplever at spillet fryser et øjeblik når man flytter bygninger. Har hørt fra klanmedlemner at det også sker for dem
  5. Venus Kul ligger ikke efter Asteroide Is, under special varer (Mobil udgave)

    Giver ikke mening at ændre på kronologien. Når man tjekker ens special varer er fokus ikke på seneste type alligevel. Rækkefølgen er helt hen i vejret efter min mening, og også set fra en udviklers perspektiv
  6. Venus Kul ligger ikke efter Asteroide Is, under special varer (Mobil udgave)

    Venus Kul ligger ikke efter Asteroide Is, under special varer på mobilappen. Det ligger øverst over Promethium, og er dermed ikke kronologisk.
  7. Rumalder: Venus

    Jeg regner dog med at ville bygge den.. Super lækkert med en ekstra kilde opgradering og renosæt =)
  8. Infoboks ved klik kredit og beboelse i rumkoloni, virker ikke

    Virker helt fint igen, efter seneste patch
  9. Billede på reward i specifik gentagen quests, vises sjældent på mobil versionen.

    Jeg oplever tit følgende gentagne quests reward ikke altid vises, ligesom på billedet her, efter forrige patch
  10. Infoboks ved klik kredit og beboelse i rumkoloni, virker ikke

    Glemte at skrive at det er på mobilen Når jeg klikker på kredit ikonet så kunne jeg istedet for at der bare står 5.3m så ville man se en boks hvor der ville stå det reelle tal som f.eks 5,344,567 Det vindue kommer ikke mere. Og heller ikke ved beboelse ikonet I kolonien.
  11. Infoboks ved klik kredit og beboelse i rumkoloni, virker ikke

    Når man klikker på beboelse samt kredit I rumkolonien, kunne man før patch, se den fulde mængde kredit samt info om beboelse. Det kan man ikke længere
  12. Skt. Patrick konkurrence

    B
  13. Gentagne opgaver

    Hørt... Eller endnu bedre, en menu hvor man kan vinge af med et flueben, hvilke man gider at lave, og så er det kun dem der bliver vist i opgave vinduet. Tvivler på dette godtnok, men kunne være lækkert
  14. Version 1.190

    Så længe ventet... Tak for det
  15. Beskeder og chat bytter plads i menuen

    Oplever ofte at knappen til beskeder og knappen til chat bytter random plads på Android appen
  16. Version 1.185

    Man kan altså ikke se de manglende ressourcer i forskning på mobilen.. Det fungerer fint i bosættelserne, men ikke i forskningstræet
  17. Version 1.185

    Synes ikke det med at man kan se hvad der kræves af resurcer for forskning i en tidsalder, virker på mobilen...
  18. SB lukning indenfor 1 måned

    Det er vel ikke værre end at man bruger sin høst (akkumulerede fp) på at vippe lortet. Endelig ikke brug lager på det
  19. Forge Point

    Jeg ved at man i foehelper kan se det. Der faktisk også en menu så man kan se hvad man ville have af fp når ens investerede fp kommer tilbage igen. Det ville også være lækkert med sådan en visning pr standard
  20. Det nye Beskedcenter

    Stadig ikke sket noget i appen i hvertfald ikke android
Top