Søgeresultater

  1. tridian

    KVK

    så er der dato på kvk stop på beta - kommer der en dato for stop på serverne
  2. tridian

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    KS er blevet bedre efter 80% støtte er max, at priserne på bygninger er steget har også hjulpet på fordeling / muligheder for sektorer. Der hvor kæden hopper er for mig er pointlisten. Når man ser på placeringerne er bedre kampklaner overhalet af svagere klaner, blot fordi de har vundet en liga...
  3. tridian

    Udvidelser i byen

    Da udvidelser i byen er noget vi placerer, kunne det være en fordel at man kunne omplacere disse. Få en form der passer bedre med de bygninger man har
  4. tridian

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Når man ser på mesterskabs placeringslisten - Der er en rækkefølgen / tal ude til venstre - og der er pointoversigten i højre side. Nr. 10 har flere mesterskabspoint end nr. 5 - hvad er placeringen i mesterskabet? Justeres det efter afslut af hver KS omgang?
  5. tridian

    Feedback og spørgsmål til de nye klanslagmarker

    Dejligt at ingen undgår udmattelse
  6. tridian

    skærmbillede

    forslag / tilføjelse til beskedcenter - det kunne være godt med muligheden for at vedhæfte et skærmbillede -
  7. tridian

    Fejl i sommerevent 2023, ingen nøgler

    samme her - dropper nøgler
  8. tridian

    Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    dejligt med forlængelse med et døgn - for nogle - lidt surt for dem der vælger at bruge diamanter for at gennemføre - disse køb burde rulles tilbage
  9. tridian

    Spørgsmål og feedback om fødselsdagsbegivenheden 2023

    på wiki burde den afsluttet event fjernes og den nye sættes ind
  10. tridian

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Forslag: at man i kroen kan købe blå% - i samme omfang som røde %
  11. tridian

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    efterhånden som jeg har fulgt debatten bliver jeg enig i betragtningen om at vi trænger til lidt udfordringer - vi piver - jeg har selv gjort det - selvfølgelig kan det lade sig gøre. Mangler vi diamanter er der også en rimelig billig løsning på det
  12. tridian

    Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Ikke kun brokke - tænkte jeg - på ved vanten KE 5 jeg er klar... men en en underlig drejning - hvem har gemt by-forsvar / angreb. Jo, det har de små byer i klanen - de har baune og rituelle flammer i massevis. Hvem har lyst til at lægge byen om, for at få alle de blå %, der skal til Ekstra...
  13. tridian

    udregning af sikring

    Er der nogen der har en let forståelig beskrivelse af beregning / til sikring af SB i boost. Et er at vide det i hovedet, men at formulere det?
  14. tridian

    tolkning af regler for konto

    Spilleregler fra wiki er vedhæftet. En relativ ny spiller spørger klanen: Har én by / konto på en server vil starte en by på en anden server, men med ny mail og nyt navn. Det snakker vi noget om, næste sætningen forstår den nye spiller som det kan man godt. Jeg mener det er dobbelt konto...
  15. tridian

    KvK fryser igen

    at kvk kortet fryser er ikke et nyt problem - noget tyder på at der ikke bliver arbejdet på at rette op. Hvorfor lukker man ikke KVK ned, når kvk ikke har en prioritet for Inno?
  16. tridian

    KvK fryser igen

    det er ved at være pænt træls med kvk som fryser det er over flere dage nu
  17. tridian

    Slette tråde

    Hvis der er oprettet en socialtråd, som henvender sig til flere personer fra klanen og den der har oprettet tråden blot forlader tråden, overgår administrator rettighederne til en tilfældig på tråden. Var det muligt at disse rettigheder, i stedet for havnede hos en, der var grundlægger?
  18. tridian

    Forge of Empires 10 års fødselsdagskonkurrence - Nu med vinderne

    Genkender mange af de fakta som er gennemgående: Det fællesskab der opstår i en klan Hjælpsomheden og velvilje mod nye der kommer til. Spillet er skruet sammen på en fantastisk måde. Der er mange måder at spille på, om man er kriger eller købmand. Fælles for alle er den begrænset plads. Det er...
  19. tridian

    Piratskjulestedet

    Hvordan falder gevinsterne af hos andre? Er det dagligt de kommer? Kan man finde en beskrivelse?
  20. tridian

    Venus

    Venus byen er ret træls - kan den ikke gøres mere synlig? Bruger man briller er det ret ubehageligt
Top