Søgeresultater

  1. Feedback og spørgsmål om heltebegivenheden 2023

    Du er ikke alene :( der bliver givet feedback på BETA og der bliver rettet til - og når det så kommer på liveserverne, så er der igen blevet ændret på eventene og her kommer man også med feedback - men der sker ikke en bønne...... Desværre - du kan bare se, mit spørgsmål af den 28 Juli er pr...
  2. Feedback og spørgsmål om heltebegivenheden 2023

    Har man fjernet muligheden for at kunne få/købe guldkisterne i de 6 kister i mellem byerne?
  3. A/B Test

    Test høre til på BETA serveren og ikke på live serverne, det kan ikke være rigtig at man forskels behandler spillere på live serverne, således at gruppe A får flere fordele kontra gruppe B - det er helt uhørt - Det er en ommer
  4. Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    overdrivelse fremmer forståelsen - KE blev udgivet i 2016, så det er 8 år gammelt
  5. Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Det skulle de have haft tænkt på for 10 1/2 år siden
  6. Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Jeg synes generelt at de sidste ændringer både på event og nu også KE tyder på at man satser på de betalende spillere - Nej jeg er ikke fan af KE og FOE længere og jeg gider ikke bruge tid på events hvor man ikke kan få bygningen med mindre man bruger penge. En sørgelig drejning dette spil har...
  7. Upræcis opgavebeskrivelse i jubilæumsbegivenheden

    Hvis det skulle være ved med forhandling - så ville der have stået "gennemfør 6 møde ved forhandling i KE" Jeg har aldrig været i tvivl om det var kamp eller forhandlinger der menes.
  8. Snyderi i FOE

    Vi har sendt jer dokumentation indtil flere gange - hvor du bare fejer os af (dokumentation som IT folk har lavet, hvor det fremgår tydeligt hvilken profil ID numre der bruger snyd) så vi har givet op og må konkludere at INNO acceptere snyderi
  9. Version 1.248

    Hvorfor får man svar på sine spørgsmål.? Det er lørdag den 21'ende og vi er flere der ikke har set skyggen af den opgradering - hvis der er problemer, så meld ud.!
  10. Version 1.248

    Nu er det fredag, vi er flere der ikke har fået opdateringen til version 1.248 - det var den 18 Januar 2023 opdateringen skulle komme ...... ikke.?
  11. Version 1.248

    Hvornår kommer opdateringen?
  12. Spørgsmål og feedback om Forge bowl 2023

    Det er fint ting stiger - og var den steget til 200 dia - så var det noget man til nød kunne acceptere - men en prisstigning på 216 % det er grådigt
  13. Spørgsmål og feedback om Forge bowl 2023

    Har man sat prisen op på diamant trænere - plejer det ikke at være 150 diamanter.? i så fald, så synes jeg det er en voldsom prisstigning med 475 diamanter
  14. Køb af FP med guld

    Den Ide er blev forslået før hvor INNO gav os 10’er muligheden
  15. Styrkepoint

    Har vi nogen siden fået den oversigt - jeg kunne også godt bruge den.
  16. Mobil Chat feedback

    hvorfor er der ikke dato på, man kan ikke vide om besked er fra idag eller for en uge eller for en måned siden
  17. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Ja, det ville være rart at få en forklaring på, hvordan det egentlig forholder sig
  18. Spørgsmål og feedback om klanslagmarkerne

    Det med den røde farve holder ikke, for den som har rød farve på vores kort, er lige rykket op fra Platin, det er muligt at de var den stærkest spiller på Platinkortet, men det er de absolut ikke på Diamantkortet - i øvrigt ligger de kl. 21:00, jeg vil jo mene at de burde ligge kl 12:00 da de jo...
  19. Klan tip til begivenheder

    Har altid gjort det på den måde ;o)
  20. Se om spillere er online (forslag)

    Pilgrim - der er fint hvis man vil køre sit eget tempo, men så skal man nok overveje hvilken klan man vælger at medlem af! Jeg er med på at man inden for klanen skal kunne se hvem der online og hvornår.
Top