Søgeresultater

  1. Lindsten

    Opdatering til version 1.263

    16. september - opdateringen kommer vel 16. august :-)
  2. Lindsten

    Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Tak for svaret :)
  3. Lindsten

    Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Hvor mange fragmenter til ærkedruidehytten skal man samle for at få en hel ?
  4. Lindsten

    Medaljer

    Hvis du spiller via mobil versionen, så er grænsen for medaljer på hele 9.999.999, så stor forskel mellem pc versionen og mobil versionen.
  5. Lindsten

    Version 1.215

    Det er lige kommet :)
  6. Lindsten

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Med til historien er, at den gode Happiness fjernede alle de andre, som havde grundlæggerens rettigheder før han valgte at nedlægge klanen og samme fremgangsmåde kan gøres af andre, så ingen i absolut ingen er sikre på, at det ikke sker for alle klaner. Så det at man har flere som har...
  7. Lindsten

    Version 1.215

    Version 2.215 indeholdt ikke slot opgradering ?? Er der gået noget galt 1.215.264177ccffa (13.10.2021 10:49), Lindsten (519313), dk5, da_DK, Windows 10, Chrome/94.0.4606.81, 1536x750, OpenGL Vendor=WebKit Version=WebGL 2.0 (OpenGL ES 3.0 Chromium) Renderer=WebKit WebGL GLSL=WebGL GLSL ES 3.00...
  8. Lindsten

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Jeg faldt lige over denne tråd og kan se, at Happiness har broket sig over at et flertal fra hans gamle klan. Har dannet en ny klan og fået genskabt noget af det vi mistede ved, at Happiness bare lukkede den gamle klan. Så vidt jeg ved, kan ingen og dermed ikke Happiness opbygge det niveau og...
  9. Lindsten

    Efterårsbegivenheden 2021

    Jeg gætter på at de nedtonede revinster kræver en motivering inden de bliver aktive - men ved det ikke. Mit spørgsmål er hvor mange fragmenter der til at danne et fuld opgraderingssæt ? Er det 15 dele som gælder for mange af de andre ? Fandt svaret på antal fragmenter som er 30 jf...
  10. Lindsten

    Marsmalm hvordan skaffer man det, når man er asteriodebæltet ?

    Tak - det havde jeg ikke set :)
  11. Lindsten

    Marsmalm hvordan skaffer man det, når man er asteriodebæltet ?

    Hej - jeg tror jeg nok er kommet for hurtigt igennem Mars alderen, men jeg kan se, at jeg kommer til at mangle marsmalm, som også skal bruges i de fremtidige TA'er. Er der nogen anden mulighed end RTS for at skaffe Marsmalm?
  12. Lindsten

    Feedback og spørgsmål Forge Bowl 2021

    Tak for svaret, det var også det jeg forventede, men ville lige være sikker.
  13. Lindsten

    Feedback og spørgsmål Forge Bowl 2021

    Kan man placere flere Cyprespasset - 8% angrebsbonus for angribende hær og dermed øge med ens angrebsbonus med hver Cyprespasset der sættes foran terracottavingården ?:)
  14. Lindsten

    Hvad er værdien af ens naboer godt kan ligge i ens SB?

    Et er angreb og få stjålet ens høst, den del har jeg forstået, og kan godt se værdien af, noget andet er, at naboer kan ligge i ens SB. og dermed kan "vinde" nogle fp - ved at ligge mindre i end der kommer retur fra en stor ark Naboer har du ikke den samme aftale med som venner og klanfæller...
  15. Lindsten

    Hvad er værdien af ens naboer godt kan ligge i ens SB?

    Tak for svaret eller et forsøg på at omgå at svarer på det. Min påstand er, at det ikke kun mig der er ramt af naboer, som giver et bidrag, under det, som de rent faktisk får retur. Det hjælper intet at skrive en besked, at de gerne må kontakte en, før de ligger i ens SB. De personer forsøger jo...
  16. Lindsten

    Hvad er værdien af ens naboer godt kan ligge i ens SB?

    Jeg er med på, at det kan venner og klanmedlemmer også, men naboer kan man ikke styre og ofte vinder de ved at tage pladsen for anden, som ikke kan vindes tilbage, da restindskudet er mindre. Er det virkelig i spillens ånd at den store spiller kan snyde sig til nogle fp!
Top