Søgeresultater

  1. Tidsalder konkurrence

    Tilbage i tiden til jern eller middelalderen, hvis man kunne medbringe og udnytte den viden, vi har i dag og dermed forbedre den historiske udvikling både miljømæssigt og menneskeligt
  2. Opdatering til version 1.179

    hmm fejlen forsvundet - tror det var et FOE Helper problem - sorry
  3. Opdatering til version 1.179

    Fejlen opstår kun ved brug af Mozilla FireFox - men ikke ved brug af Google Chrome
  4. Opdatering til version 1.179

    Tjah, i tilgift til rettelserne bliver jeg og Jane the great nu afskåret fra at investere forgepoint i visse klanmedlemmers SB eks.vis Cunt6969's Castel Del Monte - så noget må være gået galt
  5. Arkæologibegivenheden 2020

    nahh som jeg skrev det er ikke skriftrullerne det handler om det er bare princippet - så lad os ende den her
  6. Arkæologibegivenheden 2020

    har været logget ud en time - og prøvet at logge ind via mailen igen - uden resultat
  7. Arkæologibegivenheden 2020

    interessant mail om at modtage 30 skriftruller - men de kom ikke - der kom hverken en meddelelse eller besked om man skulle klikke på noget for at få dem eller var nogen automatisk forøgelse af antallet af skriftruller - Nu er det ikke lige de 30 skriftruller, der spiller den store rolle - men...
  8. Marts Konkurrence: Oldtidens Egypten

    Keops
  9. venner og klan medlemmer.

    Jeg er fuldstændig på bølgelængde med første indlæg - det virker omsonst, at man skal søge klanmedlemmer som venner, før man kan besøge deres kroer - i min lille verden er klanmedlemmer venner og ikke fjender - ja, nogle klaner er store og vil drage større fordel - men thats the name of the game...
Top