Søgeresultater

  1. Sensommer konkurrence

    En stor hærfører har sagt: Jeg sender udfordring til jer Men husk hvor blev den lagt. Jeg tør ikke rykke en tomme frem ej hellere trække mig fod tilbage men vil hellere sende en kæmpe kram. Der er intet så ulyksaligt som at undervurdere fjenden da I kan risikerer miste gnist og det mest...
  2. Potespors lynkonkurrence

    1=D 2=B 3=A 4=C 5=E
  3. Lynkonkurrence

    Rædselernes ULVEHUSET . -
  4. Lynkonkurrence

  5. Vi fejrer vores 9nde fødselsdag!

    Kæmpe TILLYKKE :)
  6. Skt. Patrick konkurrence

    Svar er: B
  7. Azteker konkurrence

    Kom for sent..:(
  8. Efterårskonkurrence

    Svensk æblekage Forarbejde : 10min Tilberedning : 30 min 125 gr smør/margarine 6 dl rasp 3 spsk sukker 2 tsk kanel 1 spsk smør 4 dl æblemos 2 spsk smør Smelt smørret på en pande. Land rasp, sukker og kanel på panden Rist det til der er gyldent Smør et ovenfast fad og drys med rasp i et lag...
  9. Tabt forbindelse.

    Er der ingen som kan hjælpe komme tilbage til mit spil ?
  10. Tabt forbindelse.

    Har Informeret Bubba1000 at jeg kan ikke starte spil via Facebook trods at koden blev slettet og oprettet på ny. På min computer / iPhone ligger allerede spil Foe som skal startes forfra igen. Svar venligst hvor skal jeg komme ind for at fortsætte spillet der hvor blev jeg afbrudt pga af...
  11. Lyn konkurrence

    Bestemt KL
  12. Tidsalder konkurrence

    Uff - har lavet alt for mange fejl i løbet af 1 år. Vil jeg tror at alle mine forkerte beslutninger og handlinger ved spillet vil blive formindsket til 75%. Ja, jeg vil starte og opbygge forsvar/angreb på et bedre niveau. Er utilfreds/sur når spilere som stå helt øverst på listen angriber /røver...
  13. Forge of Empires fylder 8 år!

    Kæmpe tillykke med 8 år.
  14. Marts Konkurrence: Oldtidens Egypten

    Det er Farao KEOPS grav.
Top