Søgeresultater

  1. GamerWoll

    Antik

    Syntes der aldrig er noget godt i antiken Kan der komme noget noget merer angreb i antikken jeg kigger flerer gange dagligt og har ventet i 100 år :(
  2. GamerWoll

    Gaver til Venner

    Kunne værer fedt hvis man kunne sende nogle FP til nogle Som en gave :) men for det ikke sker kan man gører sådan at det kun er 1 gang om året man kan
  3. GamerWoll

    KvK

    Kan der oprettes targets ligesom i ks hvor man kan se hvor man skal angribe barer i Kvk
  4. GamerWoll

    Himeji-borgen

    Hvorfor vises der ikke Krigsbytte logoet på Edge Men på andre ting som Crome Billed taget på Crome
  5. GamerWoll

    Rang - Angrebspoint

    En Rang ligesom Klaner Spiller Medaljer Storslået Bygningsværker og Angrebspoint Pointne er Trofæerne som Man vinder
  6. GamerWoll

    Daglig mission

    Idag vånger jeg op og ser den daglige mission som er klar 7 møder i KE dette er lidt umuligt da KE ikke er Åbent Man kan også tage 4 i KK Men tror det med KE er en fejl
  7. GamerWoll

    Logo ide

    Hej syntes at gruppesamtale logoet er lidt Kedeligt Og man kan ikke se forskel Kan der komme nogle logoer sår man kan Vælge imellem Gruppesamtaler logoer :)
  8. GamerWoll

    Affslut Kultur produktion Søges

    Ligesom Afslut produktion kan der værer at der kom det samme for Varer bygninger i Bosættelsen
  9. GamerWoll

    Ny SB

    Hej jeg ønsker at der kan kome en SB der producere Varer til Skattekrammeret fra den forige TA ?
  10. GamerWoll

    Srg Klan

    Hej Spillere i Dinegu jeg leder efter en klan Jeg er aktiv cirka 2-5 gange dagligt, Motiverere alle klanmedlemerne Klare minimum 8 Møder i KE hver uge Men i klanen skal der også værer Bytteringe Handelstråd Aktive medlemer
  11. GamerWoll

    Event Fejl

    Når man kommer ind på FoE visser den alle opgraderinger til Rædselernes hus Men jeg tror at i har kommet til at bytte om på 3 og 5 Se bare her
  12. GamerWoll

    Hermes

    Let us read, and let us dance; these two amusements will never do any harm to the world." Kære alle fortidige, nuværende og fremtidige medlemmer i Hermes. Dette er den revolutionære klan, hvor modsætningerne mødes og gnisten til revolutionen tændes. Vi søger altid friske, aktive og sociale...
  13. GamerWoll

    Kom og Join

    Kom og join de Hermes i brisgaard Vi søger aktive medlemmer- Vi støtter hindanden- Vi har bytteringe fra 5-100 FB og handel - Håber vi ses GamerNRJRReal.:)
Top