Søgeresultater

  1. Nicolo

    Forsyningsfejl

    Og du er sikker på at den er gældende. Eks giver Fyrtårnet i Alexandra kun forsyningsboost på de første 40 høst efter fyrtånret, derefter vil den forsvinde til du har høstet fyrtårnet igen.
  2. Nicolo

    Gør det svære at forlade klan

    God ide, eller bekræftelses formular
  3. Nicolo

    Slotssystemet - feedback og spørgsmål

    Det er fordi der ikke står at kampe giver point. Men de første 15 kampe og de første 15 forhandlinger man tager dagligt giver slot point. Uanset hvor du tager dem. Derudover får du også point på de 16 store møder i KE.
  4. Nicolo

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Ok, tak for info. du har ret. Men wow, det giver da ikke meget mening.
  5. Nicolo

    Klanslagmarker

    ja man spiller i en liga efter et point system, kan ikke huske tallene eller lige har tid til at finde dem. Måske hvis du kigger på Forges fandom side du kan finde de korrekte tal. men hvis man har over 901 point spiller man i diamant og jeg tror det er imellem 651-900 point så spiller man...
  6. Nicolo

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    jeg blandet mig ikke i hvad Happiness gjorde. Men som klan medlem er du med til st lave en klan og vælge hvem som skal bestemme den. Hvis du ikke ønsker den leder af klanen som der er, så fins en anden klan. I vores klan på B, har vi to “grundlæggere” så her kan den ene ikke bare skride og smide...
  7. Nicolo

    Slotssystemet - feedback og spørgsmål

    Synes det plejer at være kl. 12.00
  8. Nicolo

    Slotssystemet - feedback og spørgsmål

    Men en fordel for os aktive at vi bliver belønnet (og denne gang på lige vilkår for vores aktive indsats)
  9. Nicolo

    Slotssystemet - feedback og spørgsmål

    men en fordel at man skifter tidsalder.I rumalderen for man 8-12 ekstra forhandlinger dagligt.
  10. Nicolo

    Hvis du føler dig uretfærdigt behandlet

    Enig med dig Happiness. (Du har sikkert haft dine årsager til at agere som du ville) men der er jeg ligesom Freja mere enig i at du nok bare skulle havde skippet videre og ladet dem spille. Der er vel ingen grund til at hvis man vil hoppe ud over en klippe at tage andre med. men hvis hvad du...
  11. Nicolo

    Deaktivering af den nye mobile brugerflade

    underligt. Det nye design og brugerflade virkede meget bedre bruger mæssigt og var en stor fordel for især iPad spillere og ældre mennesker, at de ting man brugte sidst kom tættere på fingrene.
  12. Nicolo

    Bedste begivenhed.

    Jep, når man har spillet Forge igennem et rum tid så opdager man at alle events opgaver er de samme. Skru nu op for sværhedsgraden, hvorfor skal jeg kun lave 14x 1 times? Lad mig dog lave 100, eller hvorfor skal jeg lave 28x 5 minutters hvorfor ikke 412? Hvor er udfordringen?
  13. Nicolo

    Begivenhedscenter

    Og hvor fedt havde det så ikke været hvis de havde taget spillernes historie med. Så alle de event jeg har gennemført i løbet af de sidste 5 år havde været med det havde været relevant, eller under mindste sejt. Lige nu er den “bare” ligegyldig. Vi kan også på boxen i vores lager se hvornår...
  14. Nicolo

    Vedr. Den blå galaxe

    Det mangler vist så “enlig” i teksten. Selvom det nok bliver lidt langt men sådan er jura jo.
  15. Nicolo

    Kamp konkurrence

    Husk altid at bruge tropper fra din nuværende tidsalder, hvis du har Arktisk Orangeri. Ellers virker den ikke. :)
  16. Nicolo

    Prestige historie

    Da jeg starter for 4 år siden var kvk og KE der. Men jeg tænker det kun var muligt at få det fra bygninger før de to monogames kom Eks. Hall Of Fame som kom i 2014.
  17. Nicolo

    Ny liga efter Diamant i KlanSlagmark

    Fedt forslag. Desværre nok for bøvlet. Men kan lide ideen om at spille med handicap. Ligesom man eks. Gør i Golf, som faktisk betyder at alle har de samme start vilkår og at man rent faktisk finder den beste vinder.
  18. Nicolo

    Ændringer til beskedcenteret

    Kan man få opdateret “administrationen” i klan vinduet, så de menuer der ikke længere skal bruges/findes i spillet bliver fjernet (eks. Forum) og nye bliver tilføjet. Også kunne det være lækkert med en Klan ekspeditions lederskab og klan slagmark lederskabs funktioner.
  19. Nicolo

    Diskuter version 1.197 her

    Jeg synes måske at den er sat til at sortere efter tidsalder. Fra højest til lavest tidsalder. Jeg har dog fundet frem til at det bedste er at tømme alle af sin slags først også tage den næste slags. Har f.eks. 9 magnum Opus som skal kører 8 timers, og 19 slædebyggere som skal kærer 24 timer, så...
  20. Nicolo

    Diskuter version 1.197 her

    Gode forslag
Top