Søgeresultater

  1. Diamater..

    Fordi at Inno ønsker at du køber dig til Diamanter, ud over dem som du kan vinde i spillet mvh jmfab
  2. skift til windows 11

    Har selv windows 11 dog uden problemer. Prøv at bruge edge. Det kan være at den er bedre. Hvis den er så kan det være at Google har lavet en skod opdatering. Hvilket ikke er første gang. Mvh Jmfab
  3. Større forslag.

    Hej Thomas Jeg har undersøgt dette, og svaret er at det ikke er muligt, og aldrig noget som bliver implementeret Desværre. :) mvh jmfab
  4. Forslag og Ideer 2021

    Hej Den er sendt videre i systemet Mvh Jmfab
  5. Besked center

    Er klan tråden ikke altid øverste, ellers tror jeg ikke jeg er helt med hvad du mener Mvh Jmfab
  6. Klanbesked centeret / synlighed nye spillere

    Hejsa Skal lige forstå dette. Du ønsker at der popper en besked op hver gang der sendes en besked, fordi du har nogle medlemmer som ikke kan se i spillet at der er ulæste beskeder, hvilket allerede er det. Personligt ville jeg godt nok blive træt af alle de pop op, men skal nok sende det videre...
  7. Marts Malm

    Det gør din Marskoloni. Din Rumhavn - Klik på rumkibet til højre for din ny,
  8. Feedback og spørgsmål om Halloween begivenheden

    Hej CoolRap Mange tak for dit input,og jeg kan kun beklage at du ikke fik ud af det som du havde håbet. Jeg vil dog mene at det skulle være muligt at få alle upgraderinger til event bygningen uden at du behøver at få alle "Bamser/Dukker". Jeg manglede en enkelt abe :) Klistermærkerne burde...
  9. Overblik over storslåede bygninger

    Hejsa Jeg kan godt se SB den vej. Kan det tænkes at du ikke har nogle SB som der kan smides i. Mvh Jmfab.
  10. Marts Malm

    Hvilken Tidsalder er du i. For det afhænger lidt af hvad du skal gøre
  11. Formindskes Sæt

    Hej Thomas Du skal ikke regne med at der komer noget til SB. Det er blevet afvist så mange gange mvh jmfab
  12. Gør det svære at forlade klan

    Hej Begge 2 Så vidt jeg husker så kommer der en advarsel om at du ikke kan komme ind igen før efter 7 dage. (Så den er der) Det er heller ikke lige bare en noget man kommer til at klikke på, for normal har man ikke noget at gøre inde hvor man kan gøre dette. Så om der så var 2 gange man skulle...
  13. Hændelser

    Hejsa På mobil og flyt din største bygning rundt, f.eks Alca så får du dem alle der er i byen Mvh Jmfab
  14. Gentagen opgave

    Hej Metaing Vi prøver at sende den videre, og ser hvad der sker mvh jmfab
  15. Mangler det gule symbol i venstre side

    Hej Bartram Jeg tror du skal lave en support sag på denne. Jeg har min, så der er ikke en general fejl i systemet. mvh jmfab
  16. Gratis gavepakker i "diamant køb"

    Jeg har fået et svar vedr dit spørgsmål. Dette er fordi at udviklerne tester noget, og dette er så denne gang mobil spillerne som får denne glæde
  17. Gratis gavepakker i "diamant køb"

    Må man spørge til hvorfor du f.eks ikke MO/PO via Mobil ?? Det er meget hurtigere der, og så kan du samtdig hente den præmie du kan få der.
  18. Gratis gavepakker i "diamant køb"

    Nej, men det er kun via Mobiltelefonen. Det kan være at App'en skal opgraderes hvis man ikke kører på nyeste version mvh jmfab
  19. Slettede beskeder

    Hej soehest. Vi kan da sende forslaget videre i systemet mvh jmfab
  20. Fjern ventepausen mellem hver støttehandling (de 1-2 sekunder mellem hvert klik) [primært PC-relateret]

    Hej Fyrst V Dette har været oppe at vende mange gange, og er også flere gange indsendt til udviklerne. Vi håber alle på at denne forsinkelse en gang forsvinder :) mvh jmfab
Top