Søgeresultater

  1. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Helt enig! Når man har brugt diamanter på at få et par ture mere for netop at du få de sidste opgraderinger, dagspræmier eller liga placeringer, så er det sq ikke fair for dem at vågne op til at man får en dag mere.
  2. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Tydeligt at se hvilken vej inno bevæger sig. Der skal penge i kassen/Pay to win spil.. Giver absolut ingen mening at man får et nyt panda niveau 1, når man kun har 4 opgraderingssæt.. Jeg mangler 57 poter (223/280) for at kunne få panda niveau 9. Det virker ikke realistisk med 4 billetter...
  3. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    Jeg tilslutter mig koret. Jeg forstår simpelthen ikke at man ikke lærer af andre steder/firmaer mm. Eller har en i teamet til at lave en undersøgelse.. Hvorfor tror I man vælger flow tv fra ifht streaming.. Ingen gider reklamer hvert 15min. Folk brokker sig over Facebook reklamer midt i en...
  4. A/B Test

    Jeg er også stor fan af støtte mulighederne med et enkelt klik. Nogen jeg længe har ventet på, da jeg synes det er trættende og irriterende at skulle trykke sig igennem listen. Dog er jeg slet ikke fan af reklamedelen. En af de ting jeg elsket ved FOE, er. at der er ingen/minimal reklame ved...
  5. Skt. Patrick konkurrence

    B: Hvor regnbuen ender
Top