Søgeresultater

  1. Maj måneds konkurrence - Nu med vinderne

    Medens foråret går på hæld Bygges der byer til vort enevæld Kassernerne fyldes og kroens skjald Synger en linje om tidens gang Erobringerne bidrager med skatte så store Udfordringer og krige stiger og bliver store Hurra for klanen og venner i flok I Force of empire er tiden aldrig nok Men vi...
  2. National sangs konkurrencen! Nu med vinderne

    Det helt klart være Noah med kære morda Nennes er vores allesammens mor som passer på os og skælder ud eller roser os alt efter hvad vi lige gør os fortjent til. Kære mor, jeg ved det godt, du var så meget igennem Jeg ville ønske, at jeg ku' være der igen Der var så mange gode dage, pludselig...
  3. Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    1.at jeg trods sygdom og fravær fik klaret de fleste størrer begivenheder 2. Udvikle min by og tropper så jeg kan stige til ny tidsalder 3. Bedre/ mere relevante præmier i ke
  4. Vindere: Sensommerdigte konkurrencen

    Dejligt det luner ♥️
  5. Sensommer konkurrence

    Solen luner på din kind, men i byen rører der sig ikke en vind.. kun trippen af troppernes hårde beslag gjalder højt denne lyse dag. Rejsegildet er slut og trods man har dem meget budt drager de videre på deres færd .. besøger klaner både fjern og nær. På slagmarken mister de måske livet...
  6. Skt. Patrick konkurrence

    Svaret er selvfølgelig B der hvor regnbuen ender
Top