Søgeresultater

  1. Snyderi i FOE

    der må da foregå snyd i klanslag marker når 4 spillere i en klan kan tage 10 felter på under 2 timer så det må da være bedre i kobler jer på der når der spilles klan marker
  2. meddelelser og produktions

    hej kan ikke f¨adgang til meddelerser og mine produktions bygninger vil kun lave opgave på 5 minutter nu det er sket her for cirka 1 time siden
  3. Efterårskonkurrence - nu med vinderne

    halsbånd--- hegn på mark--lille tårn ved møllen---mågen mangler oppe i højre hjørne--- 2 solsikker ved siden af stien i højre side
  4. National sangs konkurrencen! Nu med vinderne

    vælger sangen .. om lidt er kaffen klar.. da guild jo hedder kaffeogkage
  5. Nytårskonkurrence - nu med vinderne

    1 Byg styrke så jeg kan klare mig bedre i KE og KS fremover 2 lade klaner arbejde sammen og måske kunne ligge dem sammen 3 målet er at komme i top 10 over bedste på serveren
  6. Vinterkonkurrence

    han er i capitol
  7. Konkurrence: Gæt en bygning - nu med vinderne

    Coco Hotel i københavn
  8. Potespors lynkonkurrence

    bjørn---ulv-- elg--ørn-vaskebjørn a-2 -- 3-e --c-4 -- d-1 -- b-5
  9. Naturkonkurrence 2021

    tiger ---kronhjort--pingvin --elefant ---panther ---bison ---koala
  10. Kamp konkurrence

    personen skal få en Zeus AD CDM og få den i level 10 så der ca er 100/100 ang boost og få en Alca sår det kan få tropper og så skal de sørge for at vinde og sælge det de vinder og købe nye for så man kan blive bedre i de kampe...
  11. Lynkonkurrence

    Helt klart Rædslernes hus/Ulvehuset for de gode angrebs og forsvar til angrebene ....
  12. Forårskonkurrencen dag 5

    pavlionen
  13. Forårskonkurrencen - dag 3

    springvand
  14. Forårskonkurrencen dag 2

    vennernes kro
  15. Forårskonkurrencen dag 2

    vennernes kro
  16. Skt. Patrick konkurrence

    B: Hvor regnbuen ender
  17. Lynkonkurrence - Nu med vinderne

    det bedste ved spillet er, at der hele tiden, kommer nye ting eller events.. og så er der klanekspedition der er fin og spille og så hvor man kan oprette ekstra område og gennemføre så ialt fint spil
Top