Søgeresultater

  1. KS ranglistens inddelinger mht. sejre.

    Der mangler i det hele taget gennemskuelighed i KS liga systemet. Så vidt jeg kan regne ud må der være mindst to puljer i toppen, men det kunne være sjovt hvis man kunne se hvordan det går i alle de andre puljer. Bare en turneringsoversigt et eller andet sted man kunne klikke sig hen på. Gerne...
  2. Diskussions og feedback tråd for naturbegivenheden 2023

    Jeg har hverken brugt penge eller diamanter, men kunne alligevel få panda tingen op i levl 9 i går. Så vil man jo gerne have det sidste levl med og der er sådan en fin lille panda figur der giver et fragment om dagen - så om 150 dage kommer det sidste levl. Her kan man så forkorte ventetiden med...
  3. Spørgsmål og feedback om fødselsdagsbegivenheden 2023

    Jeg kom i mål i de to byer jeg spiller. Jeg forstod ikke konceptet helt før sidste dag :) Min strategi var simpel, jeg samlede alt fra daglige opgaver, sørgede for at tage en stor dobbeltkiste hver dag og sad så med mange tusinde flasker den sidste dag, hvor det gik op for mig at at det blev...
  4. Feedback og Spørgsmål om St. Patrick begivenheden 2023

    Der er tilsyneladende hastighed forskel alt på hvorhurtigt kløverne samles ved samme levl for maneger og bygning. Det går hurtigere i E end i C - en forskel på ca 3 Q over 8 timer med bygning i levl 300 og maneger i 4 - og rigeligt med kløver i havnen begge steder. Ved ikke hvorfor
  5. National sangs konkurrencen! Nu med vinderne

    Den lille malkeko af Sebastian Passer godt til en klan, der har været helt fremme, men som i øjeblikket er inde i en mere "stille" periode Den lille Malkeko Jeg er den lille Malkeko, jeg skal bare gå og glo Og tygge drøv i mark og i engen Samme foder samme skidt, muh jeg tænker tit Nu har jeg...
Top