Søgeresultater

  1. Ændringer til Fiore Landsbyen

    Må sige at det er irriterende. en event præmie som ikke var noget……fokuserede på de dags præmier der gav mening……og nu ikke en chance for at få alle nødvendige opdateringer
  2. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    En JA spiller kan udmærket spille KS, men får grundet klan problematikken ikke mulighed for mange kampe. At mange kæmper med at få Arken op kan jeg godt forstå. Det er absolut den vigtigste SB i spillet. Skal det ændres skal betydningen at FP sænkes, gerne således at betydningen af varer øges...
  3. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Tak for info……det bekræfter min fornemmelse, og må være et valg udviklerne er beviste om. faktum er at det gør det sværere for nye spillere at komme igang. om dette fremmer lønsomheden tvivler jeg på…..det må være best for business at så mange som muligt kommer godt igang.
  4. Klanslagmarkerne 2021 Spørgsmål og feedback

    Et spørgsmål: varerne der bruges i KS er afhængig af medlemmerne i klanen, således kun varer fra de TA som medlemmerne er i skal bruges til bygninger. Et medlem i Jern har en lille produktion af varer, mens en i Venus har en betydeligt større, dels på grund af spillets opbygning men også pga...
  5. Skifte af Klan

    Hvad er karens tiden gældende KS, KE og KvK (når man skifter Klan)
Top