Søgeresultater

  1. Prestigepoint for kampe

    Er der forskel på, hvor mange prestigepoint man får for vundne kampe, hvis ens befolkning er hhv. glad (100%) eller entusiastisk (120%)?
  2. Feedback og spørgsmål om Klanekspeditionen niveau 5

    Dybest set er jeg lige glad med KE level V - ud over at det har betydning for min klan og dermed mit klantilhørsforhold. Jeg vil klare mig ok uden præmierne fra KE 1-4 og KE 5. Ligesom jeg klarer mig uden KvK og bosættelserne mm. Men det er frustrerende, at dette idiotiske makværk kommer...
  3. Feedback og spørgsmål om mobile videoer

    Jeg kommer ikke til at bruge 249kr hver 4. Uge for at undgå reklamer. Og jeg vil ikke se reklamer. Og jeg vil ikke bruge tid til at undgå at se reklamer. At jeg fra tid til anden køber en pakke diamanter, burde være tilstrækkeligt til at undgå reklamer. Ellers må jeg finde noget andet at bruge...
  4. Fejl på den daglige opgave

    Jeg har som en del af den daglige Udfordring: Besøg 10 kroer. Jeg besøger den ene efter den anden, men den stopper med at tælle efter 9/10 spiller på iPad og er i Jupiter på B
  5. Auto-masse-støt/poler og CF / gentagne opgaver

    Jeg er meget begejstret foruden nye mulighed for med et klik at støtte alle venner / klanfæller / naboer. Men der er en fejl ifht CF og den gentagne opgave, der hedde støt / poler 30 andre spillere. Det rakker og tæller pude frem og tilbage i ryk ifht registreringerne frem til 30. Jeg er i...
Top