Ændring af NPC i KvK

DeletedUser2067

Guest
Jeg vil gerne forslå, at det igen bliver sådan, at NPC slider på ens hær i KvK. Efter dette blev fjernet, behøver man ikke længere at have kaserner nede til den tidsalder, klanen har sektorer i. Man kan indtage og isætte 80 kampe og så slette sine kaserner uden at det gør noget. For man skal alligevel ikke sætte nyt forsvar udover, hvis en anden klan ligger en belejring og tager et par kampe.
Desuden behøver man ikke at holde lige så meget øje med sine sektorer, udover hvis man er i krig mod en anden klan. At dette blev fjernet har også gjort, at man frisætter områder/sektorer midt i kortet, som enten ikke har så mange point eller pga. man har brug for varerne, fordi man bliver angrebet. Nogen ligger også en ring uden om de sektorer, de ønsker at få, dvs. de ”reservere” sektorer, som de senere kan tage, når det har varerne.

Jeg synes, det har været mere ødelæggende for KvK, at det blev sådan at NPC ikke slider på forsvaret. Det ville give mere udfordring, hvis det igen blev sådan.

/Sinope
 

skoven.

Medlem
Jeg er enig
her kam man se eksembel
nu er her ingen navne det er bare eksembel på man kan lukke af så andre ikke kan komme ind
godt tænkt når man nu kan gøre det.
Men dårligt for spillet.

Min mening

nVndtqT.jpg
 

DeletedUser1780

Guest
Det dræber bare KVK oplevelsen for mindre spillere og mindre klaner . Men jeg vill intet ha imod det kom igen. Desværre afspejlede sektorenes styrke ikke det arbejde man skulle lægge i nogen af dem. nogen steder var en en sektor med meget lille styrke der ville miste 6 enheder om dagen, hvem har lyst til at forsvare sådan en ?
 

DeletedUser2010

Guest
Der var en meget god grund til det blev fjernet, for at hjælpe mindre og mellem stammer og det er en super god ting :)
Dog er KvK i så mange tidsalder nu at flere kort er meget stille / helt dødt. Det kunne være rigtig godt at bringe mere liv og udfordring ind i spillet med dem igen.
Der skal dog måske tænkes lidt på hvornår og hvordan, da det kunne være fint det kun hvad neutrale sektorer der over tid (X dage) blev til aggressive neutrale stammer på kortet.
 
Top