Ændringer til Fiore Landsbyen

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger,

Vi foretager nogle rebalanceringsændringer til Fiore landsbyen i forbindelse med den næste spilopdatering, hvilket betyder, at et par forbedringer vil blive introduceret til hovedpræmiebygningen.

Fiore Landby forbedringer
BuildingAsset.png
  • Niveau 8
    • Antallet af medaljer øges med en faktor 1.1
  • Niveau 9
    • Antallet af tilfældinge varer øges fra 32 til 33
    • Klanvarer øges fra 25 til 30
    • Medaljerne forøges fra en faktor 1.1 til en faktor 1.3

Vi håber virkelig, I kan lide disse ændringer, og vi ser frem til jeres feedback!

Med venlig hilsen,
jeres Forge of Empires-team
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger,

Vi har foretager nogle rebalanceringsændringer til Fiore landsbyen bygningen den 27. januar, og denne gang inkluderer vi Forge Points. Du kan finde detaljerne nedenfor:

Niveau 4 - 1 Forge Point
Niveau 5 - 2 Forge Points
Niveau 6 - 3 Forge Points
Niveau 7 - 4 Forge Points
Niveau 8 - 5 Forge Points
Niveau 9 - 7 Forge Points
Niveau 10 - 9 Forge Points

Bemærk venligst, at vi altid forsøger at introducere alle balanceringsjusteringer, mens vi er på beta, men live-balanceændringer kan også ske. Som altid ser vi frem til jeres feedback!

Med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires-team
 

4Katte

Medlem
Kære Konger og Dronninger,

Vi har foretager nogle rebalanceringsændringer til Fiore landsbyen bygningen den 27. januar, og denne gang inkluderer vi Forge Points. Du kan finde detaljerne nedenfor:

Niveau 4 - 1 Forge Point
Niveau 5 - 2 Forge Points
Niveau 6 - 3 Forge Points
Niveau 7 - 4 Forge Points
Niveau 8 - 5 Forge Points
Niveau 9 - 7 Forge Points
Niveau 10 - 9 Forge Points

Bemærk venligst, at vi altid forsøger at introducere alle balanceringsjusteringer, mens vi er på beta, men live-balanceændringer kan også ske. Som altid ser vi frem til jeres feedback!

Med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires-team
 

4Katte

Medlem
Synes det er super, da jeg har sat landsbyen i en nystartet by. Det ville have været rart hvis det var sket lidt tidligere, da jeg for at få dagspræmien Olympisk Skatkammer, udelukkende tog små skridt, og nu er i tvivl om jeg når alle opgraderingerne, da den fuldt opgraderet er en super god bygning.
Generelt er det en god Event, med rigtig mange gode dagspræmier, og i har også været large med bolde i begivenhederne omkring byen.
 

EB-9

Medlem
Jeg synes det er meget uheldigt at man ændrer eventbygningens stat efter mere end 50% af eventen er gennemført. Mange har fokuseret på dagspræmierne netop fordi eventbygningen ikke gav forge points. Der har været rig lejlighed til at balancere hovedpræmien mens eventen løb på beta og inden event ramte live serverne.
 

IHOP

Medlem
Det er godt nok dårlig stil at ændre en event bygning, når event er ved at rinde ud.
Der kan kun findes en begrundelse - Diamant syge, der er åbenbart for få spiller der har brugt diamanter for at få fat i bygningen
 

-=DPP=-

Nyt medlem
Må sige at det er irriterende.
en event præmie som ikke var noget……fokuserede på de dags præmier der gav mening……og nu ikke en chance for at få alle nødvendige opdateringer
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Jeg tog efter en bestemt dagspræmie der gav mere mening ligesom dig DDP jeg købte den store træner og tog den billigste hele vejen og jeg kan sagtens nå en Max bygning Uden brug af diamanter. Har i husket at tælle den opgradering med fra forrige event?
man behøver jo ikke gå efter dens opgraderinger når den kommer i den daglige, man får dem ved at lave mange touchdowns
 

4Katte

Medlem
PilgrimDK Jeg har sat Fiore landsbyen i en nystartet by, for at undgå at bygge for mange huse, og har derfor ikke kassen fra forrige event, netop derfor er det ærgerligt hvis den ikke kan blive fuldt opgraderet
 

Mon den modige

Nyt medlem
Hejsa
Jeg er ny og undrer mig meget over den lille fremvisning der er af niveauerne på Fiora landsbyen.
Fiorelandsbyen niveau 1: glæde 1440, befolkning 587, mønter 2900 om dagen.
Fiorelandsbyen niveau 2: glæde 1490, befolkning 593, mønter 3400 om dagen.

Min landsby giver kun på niveau 2: 1350 glæde, befolkning 386, mønter 2400 om dagen
Det giver en diff på glæde 140, befolkning 208, mønter 1000 Hmmm - HVORFOR
 

Hyrde

Aktivt medlem
Hvad mener du med hvorfor ?
Den kan komme op i level 10 og værdierne kan jo ikke fordobles fra level til level. Desuden stiger de også med TA.
 
Jeg vil gerne sende en klage om at der bliver lavet ændringer på hovedpræmien et godt stykke inde i eventen. Da den ikke gav FP gik jeg efter de daglige præmier. Jeg brugte en træner som gjorde chancen større for daglig gevinst, men det har så kostet mig muligheden til at få hovedpræmien nu. Den er overhovedet ikke noget værd, da jeg heller ikke er langt nok oppe i ligaen. Grunden til jeg gik efter daglige gevinster, var at den ikke gav FP til at starte med.

Det kræver omkring 550 bolde for at tage en bane. dette er ikke muligt på 3 dage og snart kun 2 dage. jeg mangler over 1 hel bane inden jeg kan kan få den sidste opgradering til eventbygningen, for at den er i fuldt level. Det er ikke muligt at få 1200-1300 bolde på 3 dage. Ærlig talt synes jeg, at I skal give de opgraderinger, så det er muligt at få den sidste opgradering til eventsbygningen. Den ændring som er foretaget godt inde i eventet er ikke i orden, da man allerede planlægger fra starten om man går efter hovedbygningen eller ej.

Jeg har dette problem på A, B og C. Selvom jeg har den hemmelige boks så når jeg ikke at få den i fuld niveau, da jeg gik efter daglig gevinst inden der blev lavet ændringer i hovedgevinsten.

Håber I finder ud af en løsning, da det ser ud til at være andre, som har et problem som mig at få den i fuldt level. Det er ikke alle der skriver på forum omkring dette - det er jeg ked af at sige.
 

Kim Olesen

Nyt medlem
På alle servere oplever jeg at jeg ikke får opgradigerne til Fiora landsbyen - jeg er kun på niveau 3-4 på alle servere - hvor bliver de af?? Jeg er på hverdag og mangler kun sidste dagen..........
 

IHOP

Medlem
Det er simpelhed bare ikke i orden at der er total “ radio tavshed” fra Innogame/supports side.
Dette event har simpelthed ikke været i orden, og man kan da ikke forvente at folk vil få større tillid til jeres event fremover.
Eller er det kun” Diamant forbrug” der tæller - Lad nu være med at ødelægge dette spil, som i har gjort med Grepolis i jeres profit jagt
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeres feedback er videresendt og noteret men vi har ikke fået nogen tilbagemeldinger på det endnu. Lige så snart vi ved noget skal I nok få det at vide
 
Top