Ønsker at kunne se kampe KvK/KE som angreb i begivenhedsoversigt el lign

DeletedUser2015

Guest
Da angreb er blevet så vigtig en del af spillet synes jeg det er uhensigtmæssigt, at man kun kan evaluere på sine kampe imedens man kæmper.

Så der mangler en række ting med fokus på kampe/tropper

1) ANGREB PÅ NABOER
Ville gerne kunne se mine kampe på samme måde som jeg kan se kampe i begivenhedsoversigten (eller tilsvarende når jeg er blevet angrebet af naboer.

Det er specielt relevant når man skal finde ud af, hvilke kampe der går godt/skidt mv. Der kunne udvikles som separat del ellers blot i begivenhedsoversigten...

2) ANGREB KvK /KE ville gerne kunne se kampe fra KvK evt KE for at optimere indsatsen - På samme måde som ovenstående er det vigtigt, at det ses efterfølgende ikke medens man kæmper. Hvor det skal kunne ses ved jeg ikke men i en oversigt der handler om angreb måske!
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Er det dit ønske at kunne se "kampvideoen" på samme måde som når naboerne angriber eller bare resultatet af alle kampe ?
 

DeletedUser1034

Guest
En3-deling af begivenhedshistorikken vil være velkommen:. Ala nabo, klan og venne-fanerne.

  1. Støtte, modtaget og givet, invitationer, eventrelaterede informationer etc.
  2. Handler, modtaget og givet
  3. Angreb, modtaget og givet med replay

Mvh BloodyA
 

DeletedUser623

Guest
Jeg er delvist enig med ovenstående, især det med en 3 deling, blot synes jeg det er en dårlig ide når man bliver angrebet i KvK og ikke er i stand til at forsvare sig. Her synes jeg det kræver en overlevende trop som kan nå at sladre.

Når så man alligevel er igang med at modificere begivenheds-historik, burde man så også en log for SB'bidrag så man for en log når nogen bidrager til ens SB, samt en log når man selv bidrager. Det ville gøre det tydeligere at følge med i hvad som sker.
 
Top