Ønskes jule fred

skoven.

Medlem
Som det er i Grepolis kunne det laves her ?
det ville være super

her er det som det er i Grepolis

Julefred
Det er snart ved at være jul.
Vi ved godt at mange ikke er hjemme i julen, så derfor bliver der julefred fra d. 24/12 kl 18:00 til 26/12 kl 23:00 være fred. Her vil der ikke kunne angribes.

Igen ved nytårstid, vil der også komme fred. Denne fred starter d. 31/12 kl 12:00 til d. 1/1 2011 kl 18:00.

Så kan alle komme hjem og hygge mere deres familier i denne tid!

Hav en god jul!
 

DeletedUser66

Guest
Det betyder ikke meget, man fjerner bare et styk vej fra sit rådhus, så mister man ikke det som man alligevel ikke høster når man ikke er på. :cool:
 

DeletedUser632

Guest
Det betyder ikke meget, man fjerner bare et styk vej fra sit rådhus, så mister man ikke det som man alligevel ikke høster når man ikke er på. :cool:

Mon ikke der også tænkes kvk ?? ideen syntes jeg er fin :)
 

DeletedUser1303

Guest
Kunne have været godt, men også at folk holdt sig fra angreb under forhandling. Men nu ved jeg da så hvem jeg ikke kan stole på hæ hæ

God jul til alle
 

DeletedUser1526

Guest
Ja, og lad os også fobyde angreb om natten, for der sover de fleste jo...
 

DeletedUser1303

Guest
ja vi har mange fromme ønsker, men desværre er der ikke mange som vil overholde det :)
 

DeletedUser1639

Guest
Det lyder fornuftigt nok med blokering af angreb til højtider og lignende, men hvis man også blokerer for angreb om natten, så kommer man ud på et skråplan. Skal man så også til at blokere for angreb i frokostpausen, når folk laver mad eller når landholdet spiller? Så ender det med, at der aldrig er noget at få ved sabotage, og man har ikke mulighed for at lave snigangreb i kvk.
Noget af charmen ved browser spil er for mig, at man aldrig ved, om de andre spillere lige har høstet deres råstoffer eller er klar med et counter attack, når man angriber.
 

DeletedUser1303

Guest
Ja det er jo et spil, og i krig og kærlighed gælder alle kneb :) det er ikke altid at man kan forvente af en modstander at de gør lige det man selv ønsker sig.
 

skoven.

Medlem
Det lyder fornuftigt nok med blokering af angreb til højtider og lignende, men hvis man også blokerer for angreb om natten, så kommer man ud på et skråplan. Skal man så også til at blokere for angreb i frokostpausen, når folk laver mad eller når landholdet spiller? Så ender det med, at der aldrig er noget at få ved sabotage, og man har ikke mulighed for at lave snigangreb i kvk.
Noget af charmen ved browser spil er for mig, at man aldrig ved, om de andre spillere lige har høstet deres råstoffer eller er klar med et counter attack, når man angriber.

Lad da bare folk slås om natten hvis ikke de kan finde på andet at lave

i grepolis og ved godt det her er foe der var der nat bonus på noget med forsvar fik 50% ekstra så kostede det hahaha
der var flere tider 23 til 06 eller 00 til 07 osv der er også mange servere i det spil

Nu var det så også kun julefred jeg søgte :)
 

DeletedUser1526

Guest
Okay, i fangede vist ikke sarkasmen...

jeg ser intet problem i at man kan angribe i julen.. Hvis folk ikke har andet at lave der, så skal man da have ondt af dem. Desuden er det jo let nok at undgå plyndring af varer og forsyninger.. Lad være med at producere!

Jeg har heller ikke noget problem med at man kan angribe i kvk. Dette er et strategi spil, og hvis man kan overraske fjenden så skal man da. Desuden vil de nye klaner få en chance for at komme ind på kvk kortene. Det er jo latterligt at landgangssetorerne er så fyldt med forsvar som de er.
 
Top