ønskebrønden

DeletedUser954

Guest
hej jeg er ny spiller og vil høre hvordan man får ønskebrønden og om det jeg lige kan se er at alt koster diamanter i jernalderen er det rigtigt.
 

DeletedUser

Guest
Ønskebrønden var det muligt at anskaffe sig omkring påske, hvis jeg husker rigtigt - dengang var der et event, hvor man kunne samle påskeæg, som kunne veksles til forsk. bygninger mv., herunder Ønskebrønden, Bavne, Byggeplaner til SB osv. osv. - læs i øvrigt om Sommerbegivenhed 2013, hvor du muligvis kan være heldig at få bygninger fra tidligere begivenheder... :)

Mht. diamanter, så er det ganske få ting, som koster diamanter at bygge, og det er ikke noget, som du skal bygge for at følge hoved-historien. Du kan dog bruge diamanter til bl.a. at udføre forskning med det samme i stedet for at bruge dine opsparede Forgepoint, eller til at opføre en bygning med det samme i stedet for at vente minutter/timer på at den bliver færdigbygget samt andre eksempler. Konklusionen er dog, at du behøver ikke at bruge diamanter for at komme igennem historien i spillet. ;)

God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 
Top