1 års jubilæum; en opsummering

DeletedUser655

Guest
Hej,

I morgen har jeg spillet det her spil i et år, det er ihvertfald der jeg fik aktiveringsmailen, så om det er i dag, ved jeg ikke ;).

Og med det i mente, synes jeg det kunne være lidt sjovt at kigge på nogle af de ting som jeg har oplevet gennem de sidste år.

Da jeg startede var version 1.0 lige blevet indført - med den kom den Loading Screen som vi alle kender i dag og Industritiden var den højst opnåelige alder.
i 1.02 introduceredes Industritidens bonus områder, for at give dem der var "færdig" med spillet havde noget at lave i et stykke tid.

I 1.06 blev Den Progressive alder indført (jeg mener jeg var omkring TM/HM da denne kom, men kan huske forkert)

I 1.09 blev Alcatraz tilføjet (vi er nu henne sidst i august)

I 1.10 blev TM bonusindhold tilføjet

I 1.13 fik vi ny hærstyring.

I 1.17 fik vi den Moderne Æra (annonceret 4½ måned efter DPÆ blev annonceret, vi er nu i januar i år)

i 1.20 Ankom det længe ventede Klan mod Klan.

I 1.21 fik vi skatkammer til KvK

I 1.23 Ankom Atomium (8. april).

Så på et år har vi fået 2 nye aldre som har givet os 4 nye Storslåede Bygninger og en masse sjov med kort. Vi har fået KvK som har haft en enorm indflydelse på hvordan jeg og mange andre spiller spillet. Der er blevet tilføjet et hav af portrætter (woo), vi har fået bonusområder med unikke gevinster som f.eks. klosteret. Vi har fået utallige fejlrettelser(for mange til at nævne her). Vi har fået ny Community Manager, et væld af gamle spillere har forladt os og endnu flere nye spillere er kommet til.
Derudover har der været et væld af begivenheder som for en kort periode har gjort spillet virkeligt sjovt (men vi skal ikke have flere - det er godt med noget at se frem til): Miss Fortuna, Sommer begivenhed, Halloween, Jul, Påske - bare for at nævne nogle af dem jeg personligt har oplevet og været glad for.

Der har gennem min spilletid været mange op- og nedture; rigtigt ofte har jeg oplevet negativitet imod Inno som følge af deres beslutninger af og til ikke har været som spillerne ønsker og mange gange er det blevet set at Inno tilsyneladende ignorerer spillerne og vores feedback. (det kan godt være det ikke er sådan, men det har virket sådan).

Men alt har ikke ikke kun været skidt - jeg har trods alt brugt rigtigt mange timer på det her spil: mange timer er blevet brugt på at finpudse min by for optimal udnyttelse, mange timer er blevet brugt på at læse diverse forums for at følge med i hvad der sker i FoE-verdenen, rigtigt mange timer (og museklik) er blevet brugt på at høste mønter og forsyninger. Der er blevet brugt meget tid på at slås mod naboer - og med lidt held plyndre dem.
Men mest af alt, så har jeg brugt rigtigt meget tid på det sociale i det her spil - jeg har været storbruger af chatten og "mødt" mange forskellige mennesker på min vej - og det har for det meste været en god oplevelse.

Jeg har været i par klaner i min tid i spillet, jeg startede hos LowRiders (som i dag er en del af Bullseye), da jeg ikke følte det var "nok" hoppede jeg videre til Fællesskabet. Efter et stykke tid, hvor jeg blot langsomt udviklede min by, hopped jeg videre til Frihedskæmperne (en på det tidspunkt nystartet klan). Det var første gang for mig at klanchatten blev brugt, og gjorde at jeg igen fuldt ud nød at være i spillet. Efter lidt tid hos FK måtte jeg dog se mig om efter nye omgivelser, og fandt mig selv kort tid efter i Muske2erne - en klan på der på tidspunkt var top 2 (så vidt jeg husker), og jeg lærte virkelig meget om spillet i min tid der.
Jeg havde dog længe gået og leget med tanken om at starte min egen klan, og med KvK i horisonten startede jeg Memento i starten af januar. Memento blev oprettet kun med det formål at være en stærk spiller i KvK (hvilket må sige at lykkedes eftersom vi idag ligger nummer 1 på Cirgard).

Nå - det var vist nok nostalgi for den her omgang ;) Lad os kigge lidt på hvad jeg personligt har opnået på den verden som havde min fokus (mine byer på Arvahall og Brisgard er nedlagt så disse indgår ikke).

Jeg har på et år fået samlet:

  • 1.787.000 rangliste point (ligger pt #22 på Cirgard)
  • 7577 kampe (naboer er langt den største del)
  • 65337 medaljer
  • 40000 fp i mine Storslåede bygninger (i cirka tal, gad ikke lige regne det præcist)
  • 2 bans (1 pga mistanke om kontodeling, uberettiget. 1 pga for mange advarsler via chatbrug, FY ZUNNY!)


Nå - det var vist nok fra mig i den her omgang - jeg vil bare slutte af med at sige tak til Innogames for et fedt spil, tak til support for at hjælpe os med dagligdagens problemer, og ikke mindst tak til alle de mennesker jeg har mødt som har gjort det underholdende at bruge mange timer på at snakke om alt mellem himmel og jord!
Bliv ved med det!

Mvh Zunny
 
Top