Advarsel mod at optage medlemmer fra BIG

DeletedUser655

Guest
Hej Cirgard,

jeg poster det her for at advare andre mod at blive ofre for det samme beskidte nummer som vi i Memento er blevet.

Jesjop fra klanen Big søgte for to dage siden optagelse i Memento - vi accepterede ham, måske naivt - blot for at se ham forsvinde ud af døren igen efter ganske kort tid.

Nu er han så tilbage i Big, så den eneste logiske konklusion er at han blot ville vide hvad vores planer var. Det er lusket, det er lavt og jeg kan kun have medlidenhed overfor dem. At de føler den slags beskidte trin hører hjemme her.

Hvis de kan få sig selv til den slags, kan jeg kun gætte mig til hvilke slags beskidte tricks de har tænkt sig at benytte sig af på slagmarken - det er ihvertfald ikke nogen jeg ville alliere mig med.

Mvh Zunny, Grundlægger af Memento
 

DeletedUser571

Guest
Det er for lavt !

Ærgerligt at jeg ikke har ham på vennelisten, så kunne han da i det mindste få et hårdt tryk på den røde knap...

Heldigvis ser det ikke ud til, at de har formået at omsætte deres viden særlig effektivt, da de ikke lever specielt godt op til deres navn :-D

Mvh Biel
 

DeletedUser1473

Guest
Det er da dejligt at læse hvorfor, man bliver udsat for en hetz af Memento.. Mig bekendt er der ikke blevet skrevet noget om Memento i Big, men Jesjop har sikkert afluret alle jeres hemmelige planer og hoppet tilbage til Big for derefter at hoppe videre til Camelot.. Så biel du må da stå i lidt af et dilemma nu hvor I er i samme klan? ;)

Mvh Bahtime

Ps. Jeg er bare en ordinær spiller i Big, som er træt af den hetz der bliver kørt på de uskyldige. Men i må have en fortsat god sommer. :)
 

DeletedUser571

Guest
Det var nogle hektiske og intense dage op til starten af KvK, men der er da heldigvis gået en del spøgelser gennem stuen sidan da, og det er jo ikke alle man skal give lige meget opmærksomhed.

Så - Nej. Intet dilemma her - vi har et fint samarbejde.

Mvh Biel
 
Top