Advarsel til innogames.

DeletedUser365

Guest
Hej :)


Der er flere spillere i min klan inkl mig selv, som er utilfredse med den ringe forbedring der er på kampenhederne. Der er simpelthen for lidt forskel mellem tidsaldrene. En hær fra kolonitiden kan f.eks slå en hær fra moderne æra og det burde ærligt talt ikke kunne lade sig gøre.

Rigtig mange har udtrykt ønske om en væsentlig forbedring i næste tidsalder hvis de skal fortsætte spillet, i modsat fald ønsker mange at stoppe.

Er det noget udviklerne vil kigge lidt på og tage lidt alvorligt :) ? Det må betragtes som en øjen-åbner.

Mvh
Dunst
 

DeletedUser655

Guest
Ikke fordi jeg er direkte uenig, men det er ikke videre konstruktivt det der ;)

Plus, så gætter jeg på at Inno er ret ligeglade med om i smutter. Folk stoppede i stor stil da SB ændringen blev gennemført, og der var trusler med det over dte hele. Alligevel gennemførte de den.
Så at et par utilfredse danskere kommer med sådan en trussel betyder nok ikke det store :)
 

DeletedUser365

Guest
Hehe.. =), det er somend ikke ment som en trussel, mere som et vink med en vognstang om, at enhederne ikke ændrer sig synderligt meget mellem hver tidsalder, ligeså meget for at holde på spillerne i stedet for at vende det blinde øje til ;)
 

DeletedUser12

Guest
Jeg skal ikke kunne sige om det kan lade sig gøre eller ej, men jeg ser da gerne noget dokumentation for en vunden kamp med kolonitidstropper over moderne æra tropper og så vil jeg da kigge på om det virker efter hensigten.
 

DeletedUser1335

Guest
Jeg synes nu det er fint, som det er nu. Det kræver stadig en del at kæmpe mod fremtiden, og at man har en chance, synes jeg kun er godt.
 

DeletedUser1256

Guest
ja mod fremtiden til en grænse, har selv ikke set kolo-tropper slå MÆ-tropper. Ville også gerne se dokumentation på dette. ;)
 
Top