Alfabetisk sortering af naboer, klanmedlemmer og venner.

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser1034

Guest
Hej :)

Jeg savner mulighed for at sortere naboer, klanmedlemmer og venner i spillet alfabetisk i fanerne, foruden den nuværende # pointsortering. Det ville gøre det meget lettere at finde den enkelte i fanerne, i stedet for som nu, hvor jeg skal kende den listedes point ell. # placering på listerne i forvejen; ellers er der kun den tunge løsning tilbage - møjsommeligt at gå listerne igennem, fra en ende af for at finde den enkelte.

mvh BloodyA
 

DeletedUser655

Guest
Alternativt kunne man bruge ranglisten til at søge efter vedkommende. Det tager 5 sekunder, højst.
 

DeletedUser1034

Guest
Alternativt kunne man bruge ranglisten til at søge efter vedkommende. Det tager 5 sekunder, højst.

Ja, det kunne man da Zunny - Hvis det kun handlede om at finde vedkommende!

Det gør det osse, det handler dog osse om at se folks profil, når de er fundet på fanebladet ;o)

Hvis man skulle gøre, som du skriver, ville det kræve 1. en søgning i global rang incl. indtastning af brugernavn, derefter en endnu en søgning på fanebladet, da profilen ikke kan ses via en søgning i global rang.

Formålet med en valgfri sortering på fanebladene, skulle netop lette arbejdsgangen!

P.s. Derfor skrev jeg netop "Det ville gøre det meget lettere at finde den enkelte i fanerne,"
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser655

Guest
Det skrev du jo ikke noget om. Det er svært at komme med et fornuftigt svar, når du ikke giver alle informationer.
 

DeletedUser1034

Guest
Det skrev du jo ikke noget om. Det er svært at komme med et fornuftigt svar, når du ikke giver alle informationer.

Læs nu mit indlæg én gang til Zunny og hvis du ellers har noget, du ønsker at gøre op med i forhold til min person, så gør det et andet sted end i en tråd i forum, oprettet af mig ;o)

Gå efter bolden, ikke manden!
 

DeletedUser1034

Guest
Jeg smider lige dette indspark ind her osse, det er et indspark jeg lagde til min klan på cirgard, som svar på hvad formålet med en alfabetisk sortering skulle være:.

"
Hej klan :eek:)

Som jeg skriver i tråden, at gøre det lettere, mere overskueligt og dermed hurtigere at finde en spiller, man har listet, i fanerne - hvad enten det er nabo, klanfælle ell. ven.

Forestil jer et register en bog, der ikke var alfabetisk listet! Kaotisk og uoverskueligt, samt tidskrævende at bruge.

Det øger simpelthen brugervenligheden at sortere/opliste alfabestisk.

Det skulle naturligvis være muligt at skift mellem de 2 måder at sortere de listede på. Altså frit valg mellem en alfabetisk sortering og en point sortering, alt efter behov og smag ;o)"
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser330

Guest
Jepz - en hurtig og nem måde at finde et klanmedlem, en ven eller nabo på ville ikke være af vejen. Godt forslag ;-)
 

Dragonlady

Nyt medlem
Helt enig - især med de hyppige nabolag omlægninger !

Jeg mo/po altid tilbage men med omlægningerne kommer der hele tiden nye naboer til som jeg ikke ved hvor ligger pointmæssigt. Når jeg klikker på besøg knappen går jeg til vedkommendes by, men jeg skal gennem op til 80 naboer for at finde vedkommendes profil og finde ud af deres behov :)
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top