Android/Iphone

DeletedUser

Guest
det ville også være skønt hvis at man kunne bruge mobilen til at logge ind og klare varer hvis man var på arbejde/skole/bus og ikke havde adgang til en pc

flashplayer kan kun understøtte 11,1 og bliver ikke opdateret... :(
kunne man fixe en app til det....

det ville være skønt
 

DeletedUser12

Guest
Jeg har en ide om at spillet bliver lavet færdig inden app'en bliver udviklet, men jeg kan lige høre ad højere op i systemet, hvad planerne er eller om man slet ikke er kommet så langt i tanken endnu.
 

DeletedUser

Guest
Der bliver arbejdet på noget til både smartphones og tablets, men det er først om meget lang tid, at vi vil se noget til det.
 

DeletedUser

Guest
Der bliver arbejdet på noget til både smartphones og tablets, men det er først om meget lang tid, at vi vil se noget til det.

Det er ærgeligt, eftersom man gerne vil logge ind så ofte som muligt, for at få mest ud af det. Det er jo et spil der kræver meget tid og opmærksomhed. :)
 

DeletedUser29

Guest
er der kommet en tids plan for app, eller har det stadig lange udsigter :)
 

DeletedUser655

Guest
Desværre, det har ikke den største prioritet lige nu. Der vil komme besked så snart vi ved mere. ;)

Blot et lille forslag, der umiddelbart vil spare en del tid i det lange løb. Konverter spillet til HTML5. Umiddelbare fordele er at det er cross platform, altså skal der ikke laves 4-5 forskellige versioner af spillet for at få så mange med som muligt.
 

DeletedUser

Guest
Hvor langt er man med projektet FoE på Smartphones? Min er en Galaxy S4 og kører dermed Android.

Det ville altså være PÆNT rart (og smart)
 

DeletedUser12

Guest
Jeg kan desværre ikke sige hvor længe der går endnu før android app'en er klar.
 
Top