Ang angreb på mig.

DeletedUser322

Guest
Hey, jeg har flere der angriber mig dagligt og de fleste gange får de ikke noget ud af det og somme tider får de 120 guld MEN hver af dem mister 3-4 tropper hver gang og det koster mere end de får ud af det og det tager dem lang tid at få deres tropper igen, har regnet på det, nogle tager 12 timer eller mere at få tropperne igen.

Så spørger jeg, hvorfor ???
 

DeletedUser

Guest
For at vinde medaljer i tidstårnene som man kan bruge til at købe udvidelser til sin by. Men hvis det vil tage dem 12 timer at regenerer det tabte så er de ikke særligt gode :D
 

DeletedUser322

Guest
he he skrev heller ikke de var gode, hmmm så er det jo så jeg mener at skal man kæmpe for at få medaljer, så bør det være face to face med andre som forsøger at vinde medaljer og ikke platte angreb man er sikker på at vinde, de stiller jo bare med en række katapulter og de er igennem, hvad er udfordringen i det ? det er jo som at tæske skolebørn med et baseball bat :)
 

DeletedUser

Guest
Planen er vist at introducerer rigtig PvP på et senere tidspunkt og ikke spiller vs spillers ai kontrollerede hær som det er nu. Der er ikke meget udfordring i at angribe spillere man kan klaske uden at blinke et øje. Pt. er jeg dog tvunget til det selv for at skaffe nok point til at vinde mit tidstårn da jeg er skarpt forfulgt af en anden. Det er egentlig også lidt dumt spildesign at jeg er i en situation hvor jegføler mig nødsaget til at angribe "uskyldige" små byer for at få point nok. Som om det ikke var nok så efter storslåede bygninger blev indført kan jeg heller ikke lade være med at plyndre dem, da jeg jo heller ikke vil gå glip af chancen for at få byggeplaner. Så folk der ikke er nået så langt i spillet bliver bliver ramt af en double whammy sikert rigtig mange gange i løbet af en dag.
 
Top