Angreb i turnering

DeletedUser500

Guest
Angreb her til morgen en lavere pointrangerende medlem i samme tidsperiode som jeg, sen middelalder. Han mødte mig med både musketerer og kejserlige livvagter og næsten udrangerede mig. Da jeg overvandt ham med kun en langbueskytte og en bilder tilbage, så jeg at han ikke producerede hverken Kejserlige livvagter eller musketerer. Iøvrigt er musketerer først til rådighed i kolonitiden, og han er som sagt i sen middelalder, som jeg? Gør jeg noget forkert i spillet? syntes mærkeligt???
 

DeletedUser12

Guest
I nogle opgaver kan du være så heldig at få gratis enheder. Det kan være herfra han har disse :)
 

DeletedUser

Guest
Kan det være rigtigt, at man i de nævnte opgaver kan få enheder, der tilhøre en nyere tid, end den, som man i øvrigt tilhører..?? Hvis ja, burde der være en lås på de opgaver, så de først bliver mulige, når man når den aktuelle tidsalder, hvortil enhederne tilhører.
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser12

Guest
Ja det er faktisk rigtigt, som det er nu. hvis du er foran med opgaverne i forhold til forskningen, så er det faktisk muligt. Mener det er i forbindelse med prinsesse opgaverne som starter i sen middelalderen.
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg har pt en opgave der hedder fri prinsessen og gevinsten er 2 musketerer. Jeg er selv i senmiddelalder.
 

DeletedUser

Guest
I øvrigt kan du til enhver tid trække dig tilbage fra en kamp, så ingen grund til at miste det meste af sin hær :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du vil være helt sikker på at de er gratis så hold din mus over billederne nederst
 
Top