Artwork

DeletedUser571

Guest
Jeg har i forbindelse med fødselsdagseventen modtaget en gavepakke i mit lager, som hedder Artwork.

Er der nogen der ved, hvad det er?

Jeg tør ikke rigtig åbne den, hvis nu jeg ikke umiddelbart kan anvende den...

Mvh Biel
 

DeletedUser602

Guest
Du kan roligt åbne dem :)
De viser bare et billede af en special bygning (Tank factory, Zeppelin, Chichén Itzá & Angkor Wat og Rouge hideout), og forbliver i øvrigt på lageret efter "brug".
 

DeletedUser571

Guest
Tak for svaret :)

Flotte billeder - men hvad dælen skal jeg bruge det l... til???
 

DeletedUser66

Guest
Som baggrund. hæ hæ istedet for windows flotte natur tema.
 

DeletedUser12

Guest
Det er billeder fra en spåkone om fortiden, nutiden og fremtiden for FoE. Fx er det første et billede af 2 SB der ikke klarede cuttet og kom med i spillet, imens fx tank factory er en af fremtidensbygninger der bliver tilføjet med næste tidsalder... Så det er for at give dig et indblik i spillets historie og fremtid :)
 

DeletedUser571

Guest
Hmm, fint nok.

Jeg havde ellers lige håbet på, efter at have fået flere af pakkerne, at de førte til et eller andet lækkert til min by.
Så må jeg "nøjes" med alle de andre gode ting vi får for tiden :)

Mvh Biel
 

DeletedUser571

Guest
Okay - Takker.

Så er der måske alligevel mening med galskaben :)

Hvad laver sådan en "konge" så?

Jeg går ud fra den bliver lagt i lageret, og at man ikke kan se hvad det er. Lige som de andre ting.

Mvh Biel
 

DeletedUser543

Guest
det er en 2X2 statue som giver guld (1740 i SMA) hvert 24 time
 

DeletedUser30

Guest
det er en 2X2 statue som giver guld (1740 i SMA) hvert 24 time

Nej det er en bebolsesbygning, som giver 1 borger og 2250 guld i Kolonitiden og 11340 guld i industritiden
Det er da nået af en forskel på guld i mellem de to tidsalder
 

DeletedUser543

Guest
nå ok men udformet som en statue ;P havde ikke set den også gav 1 borger. men hold da ferie en forskel ja.... og jeg er i KT men fik opgaverne i SMA, så de bliver det efter.... men bare endnu et eksempel på at dem der er længst i spillet favoriseres, så vi andre ikke har en chance.... men det var da fint vi fik noget og 1740 guld er da stadig en slat;P
 

DeletedUser361

Guest
Hvis du ikke har Markuskirke giver den 5040 i industritiden.
 

DeletedUser

Guest
Og nu hvor vi er ved disse Artworks ting : spåkonen siger: hav 4 af enhver tung enhed : ????
jeg har lige og meget kostbart lavet 4 tung kavaleri - men det låser vist ikke min opgave op -

hvad skal jeg så gøre ?

mvh
gammonDK
 

DeletedUser543

Guest
Tung kavaleri er en hurtig enhed ikke en tung, selvom den hedder noget med tung ;P
 

DeletedUser

Guest
De tunge enheder er enheder der fungerer som skjold (eller tanks i nørdesprog. :))

Det er enheder såsom Kriger, Legionær, Rustningsklædt Infanteri, Tungt Infanteri, Kejserlig Livvagt, Grenader eller Haubits.
 
Top