Auktionshuset kontra Jernalder

Hej FoE Team.

Jeg har en knægt på 13 år som elsker at spille romer i JA tidsalderen, og jeg kender en del flere på de forskellige servere som også er vilde med den tidsalder.

Problemet er bare, at FoE har valgt at have auktionshuset til at ligge i en TM teknologi......og det synes jeg ødelægger spillet for dem som spiller permanent i JA.
Hvorfor skal spillere i JA begrænses i deres adgang til de fede bygninger, når de ikke vil skifte TA?
Det er vildt irriterende! Jeg har selv været i JA permanent inden Auktionshuset kom til, og synes det decideret er lamt at gå glip af så mange ting til ens by. Jeg var nødt til at skifte TA og jeg har fortrudt lige siden.
Nu står min dreng i en situation i det nye Wildlife Event, hvor han ikke kan udføre en opgave i opgave rækken fordi det enten kræver et auktionshus eller udførsel af en vilkårlig opgave. Problemet er bare, at han ikke har gentagne opgaver, fordi han åbenbart er kommet for langt på kortet. Så hans eneste opgave er en bonus opgave og en historie opgave, som ligger flere TA fremme, og han vil ikke skifte TA. Bosættelses opgaver duer ifølge jer heller ikke, og ej heller daglig udfordring.....så hans event er ødelagt på grund af nogle dårlige beslutninger i FoE.
Tænker at auktionshuset burde flyttes til en teknologi i JA, så ville det gøre en del spillere mere tilfredse, og nej FoE handler ikke kun om at avancere i TA, men om at have det sjovt og være i den TA man har lyst til at spille i. Det tror jeg mange vil være enige i, som spiller i den TA.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej Kaptajn
Har lige undersøgt det, og det er bevist valg fra udviklerne side, fordi man ikke ønsker folk skal blive i JA, men bevæge sig videre op i de enkle TA.
Hvad er det for en opgave i ikke kan løse, for vi har da alle 2 til 3 opgaver vi kan løse i vores historie. Ved godt at det nogle gange kræver at man skal udforske eller nå en provins. Men jeg har endnu ikke haft en opgave der ikke kunne løses - Dog ikke altid nemt. :)
mvh
jmfab
 
Hej Kaptajn
Har lige undersøgt det, og det er bevist valg fra udviklerne side, fordi man ikke ønsker folk skal blive i JA, men bevæge sig videre op i de enkle TA.
Hvad er det for en opgave i ikke kan løse, for vi har da alle 2 til 3 opgaver vi kan løse i vores historie. Ved godt at det nogle gange kræver at man skal udforske eller nå en provins. Men jeg har endnu ikke haft en opgave der ikke kunne løses - Dog ikke altid nemt. :)
mvh
jmfab
Det er en opgave hvor der står at man skal enten bytte 2 genstande i AH eller udføre en vilkårlig opgave.
Min dreng er på MD kortet og har pt kun 2 opgaver, en bonus og en Historie som begge kræver man åbner en teknologi med en kulturbygning.
Han har længe ikke haft gentagene opgaver, og kan pt kun komme igennem de daglige udfordrings opgaver via bosættelser.
Men hvis de ikke virker til eventet som vilkårlig opgave, så kan han ikke komme videre. Han vil ikke skifte TA, og det er desuden en dårlig ide udviklerne har fået, hvis man har en forkærlighed for bestemte tidsaldre. Tænk på at mange spiller på flere servere og hygger sig på nogen af dem. Tænker ikke helt nye spillere blot bliver i JA resten af deres liv....
 
Jeg kan så lige bekræfte at support har taget fejl angående bosættelser ikke tæller med som vilkårlig opgave i eventet.
Min dreng har lige klaret en opgave i vikingebosættelsen, og den fik event opgaven løst;)
Dog har jeg stadig issues med udviklernes syn på TA skift......håber der er flere der vil bakke om om dette.
 
Top