Auto kamp/by oversigt

DeletedUser

Guest
Når man bruger auto kamp når man angriber byer, så undre det mig lidt at nogen gange så skyder ens stenkastere ikke selv med flere fjender tæt på.
ville da tro når ens hær har mulighed for at skyde så skyder de så må da være en fejl.

En anden mindre ting der undre mig er når man kikker byer igennem i bunden af spillet og la os sige men vil se byen på sidste pladsen og man vælger at angribe så når man vender tilbage køre den automatisk til start så den viser top 6 igen, istedet for at bliver der hvor man var så nu skal man hele tiden køre frem til der hvor man er igang med at angribe....mindre irreterende.

Og så lige en ting til hvorfor kan jeg kun se 33 naboer når jeg i lang tid har kunne se 80 med mig selv?
 

DeletedUser

Guest
Til det med dine naboer - Med den nye opdatering er der blevet lavet en funktion, der gør at nabolag kan fusioneres. Slås sammen. Så alle inaktive spillere er blevet sorteret fra, også kommer du ind i et nabolag hvor i vil være 80 aktive spillere igen, eller også kommer spillere ind i dit nabolag. Lige den sidste del skal du ikke hænge mig op på.
Ellers så prøv at kigge på listen over nylige implementerede ting i spillet under nyheder > versioner.
 

DeletedUser

Guest
Det lyder helt fint med en fusion så man for nogle aktive spillere ind helt kanont.

Går ud fra den nye opdatering også er grunden til at bronzealder pvp tournament er blevet nulstillet? efter man har knoklet i flere dage og vil tro jeg var oppe på 45.000 points og nr 2 havde vel omkring 18.000 og jeg har ikke modtaget en eneste medalje.....har skrevet til supporten omkring dette emmne også.

Jeg kan også se at pvp tournament ikke virker som de skal lige nu, har vundet flere kampe i dag og jeg står ikke på listen overhovdet.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, der var nogle problemer med det, som markeder døjer med. Ifølge Storm skulle alle turneringer forløbe normalt efter søndag, men tror du kan skrive ind til support og få det ordnet der. :)
 

DeletedUser

Guest
Yep supporten har klaret medalje problemet dejlig hurtigt også A++ til supporten.
 
Top