Bavne

Status
Ikke åben for yderligere svar.

DeletedUser352

Guest
LIDT FRA REGAMA.

Det da rigtigt flot , at man kan få en Bavn der giver 4% i forsvar.

MEN jeg skal bruge flere 1000 fp. på at slå den.

Jeg får 1% angreb på 2 level.

Jeg skal så bruge 8 level , for at være lige med den , det svare til ca. 4000 fp. eller mere.

DET HÆNGER DA IKKE SAMMEN.
 

DeletedUser341

Guest
Fuldstændig enig PvP er ødelagt og det var det jeg kunne lide ved spillet :-(
Jeg har en nabo (Blade27) som har 150+ Bavner = 494 i forsvar inc. hans SB'er er sku for sindsygt :-(
De Bavner skulle slettes fra spillet så vi var mere lige, og kunne give folk 10-20 diamanter pr. styk.
Måske en ny SB med forsvars bonus i stedet.
Jeg må smide 1500+ FP. for at stige 1% det vil sige 6000+ for at hamle op med 1 Bavne.
Folk forlader spillet på stribe hver dag, og jeg føler også det er tid til at finde et andet spil,
da det her er blevet et KvK. spil som 1 er for dyrt i varer og 2 folk har ikke altid tid på samme tid til at gå i krig,
Så kan man tænde sin pc. og tømme sin by for så at slukke den igen det er sku for kedeligt :-(
 

DeletedUser1061

Guest
Det jeg er mest bange for er, til slut sidder så mange af de "store" spillere med så mange Bavner, at vi ikke kan komme igennem hinandens forsvar. Så kan alle de store bare sidde og kigge på hinanden og kun angribe de mindre spillere som endnu ikke har fået lige så mange bavner..

Bavner er lige så ødelæggende for spillet som de tidligere SB'er med 150% angreb/forsvar.

I det mindste kunne vi angribe hinanden før SB'erne blev ændret, og der var mere aktivitet.. nu kan vi snart ikke angribe hinanden mere :( Sikke sjovt det bliver
 

DeletedUser632

Guest
Kan kun tilslutte mig, de justeringer de lavede på angrebs sb´er fejlede da fuldstændigt da de valgte at lade bavnerne være ydermere har der så været 2-3 events hvor man kunne vinde/købe flere bavner efterfølgende.....

Jeg syntes personligt at den tid jeg har brugt på spillet har ganske fornøjelig men det er ret begrænset med fornøjelserne nu hvor det primært er for at tømme byen jeg logger på og så for at betale til en i mine øjne alt for dyr klan krig
 

DeletedUser1161

Guest
Hejsa :)

Jeg ville lige kort sige at det er faktisk muligt
at komme igennem 300-400 i forsvar hvis man
spiller på den rigtige måde og sætter sig ind i
hvordan og hvad der skal til. :)

Jeg kommer igennem 300 dagligt fx.
Jeg synes kun det er sjovere når modstanderen er svær.
Jeg vil med glæde vise jer billeder af det :)

MVH Blade27
 

DeletedUser45

Guest
Man skal bare angribe med 8 enheder som kan skjule sig i træer og så håbe at området er spækket med træer, sådan. ;)

Mvh
aaronsrod
 

DeletedUser1161

Guest
Man kan også bare angribe med 7 slyngler og en mesterkæmper eller stormkampvogn
og komme igennem 8 stormkampvogne med over 300 i forsvar, sådan ;-)
Der mange måder jeg kan komme igennem 300 - 400 på ;-)
 
Senest redigeret af en moderator:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top