Besked ikon blinker

DeletedUser5

Guest
Jeg kan ikke lige helt finde den opdatering som skulle have afhjulpet det brev ikon så det stoppede med at blinke.

Dertil så har jeg fundet 1 fejl i hvert fald, som jeg kan genskabe igen og igen.
NÅR man modtager et brev, så blinker ikonet selvfølgelig, det stopper da også fint med at blinke når man læser den besked det nu er.
Men der hvor det går galt er, at ikonet starter forfra med at blinke når man SENDER en besked. Og det giver jo ingen mening. For når man så lukker vinduet ned, så ligner det jo at man har fået en ny besked imens.

En måde at fikse dette på og understøtte min forklaring er foreksempel at skrive sin besked tilbage, når man så trykker send, så ryger man tilbage til indbakken. Her kan man så klikke på udbakken, og det vil lige så, få ikonet til at stoppe med at blinke. Altså en fejl igen som ikke er blevet rettet, og stadig er meget irriterende.
 

DeletedUser1746

Guest
Jeg synes stadigvæk at den blinker random. Også selvom jeg ikke har svaret på noget
 

DeletedUser5

Guest
Hej folkens.

Efter det nye besked system er kommet så blinker mit brev ikon altså stadig uden at der er nogen nye beskeder.
Er det kun hos mig det sker eller hvad ?
 

DeletedUser5

Guest
Nåh, kan se det er en fejl som bliver rettet, eller prøvet på i næste opdatering. Så det glæder jeg mig da til :)
 
Top