Beskedcentret

DeletedUser1918

Guest
Har i dag erfaret at "trompeten" er kommet i brug.

Overordnet set fra FoE's side kan jeg godt se den er brugbar for jer, til at give os informationer, når nu I ikke kan få folk til at læse forum her eller er utilfredse med hastigheden i hvilken vi opdaterer vores apps.

Fra min side er den pænt irriterende og fylder endnu et vigtigt felt i min indbakke som mildest talt gør at de beskeder der er VIGTIGE for MIG glider i baggrunden.

Desuden har nogle af mine klanfæller nævnt at det ville være rart at kunne se mere end, nu 3 beskeder, i sin indbakke på første side.

Bare lidt feedback og ideer, og vil rigtig gerne høre om andre er dybt uenige og forelsket i trompeten eller er enige, eventuelt med lidt flere argumenter end jeg umiddelbart kunne finde frem.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser623

Guest
Jeg ser også den trompet ude til højre, hvor mine ikoner for forskellige SB afkast ikoner befinder sig, men som nu glider længere ned.

1) Jeg synes ikonet trumpet er et dårligt valg, da jeg betragter den som en angrebs fanfare, så jeg tror hee tiden nogen kalder til klan forsavr på KVK. så den vil jeg meget gerne af med, eller at den anvendes hvis det virkelig batter.

2) Jeg kunne rigtig godt tænke mig en mulighed for at kunne indstille hvor mange beskeder jeg har på side 1 i beskedcenter, samt scroll funktion.
 

DeletedUser1517

Guest
Nu er trompeten der igen, desværre, fristes jeg til at sige. Det ville altså være rart om vi fik en mulighed for at slette den. For som Calinora rigigt siger, så fylder den 25% af den første side, hvilket, i hvert fald for mig, er enormt belastende.
 

DeletedUser2065

Guest
Enten 1 mulighed for at kunne slette beskeden når den har været åbnet, eller at den følger de andre læste beskeder ned af listen ville være fint nok for mig. At den bliver hængende øverst er bare 1 irritationsmoment.
 

DeletedUser1517

Guest
Kommer lige til at tage trompeten op igen, beklager...
Er der nogen forlydener om der sker noget med den? Bliver den mulig at slette? Kan man få besked knappen til at holde med at blinke? Kan vi få den helt afskaffet? (håber på det sidste)
 

DeletedUser2122

Guest
Kommer lige til at tage trompeten op igen, beklager...
Er der nogen forlydener om der sker noget med den? Bliver den mulig at slette? Kan man få besked knappen til at holde med at blinke? Kan vi få den helt afskaffet? (håber på det sidste)
Beskeden stopper med at være aktiv når man har åbnet den første gang . Den kan ikke slettes.
Sender dog forslaget ind, uden garanti for at det bliver en mulighed.
 

DeletedUser1517

Guest
Så er den tåbelige trompet igen et irritationsmoment...
Ja tak, jeg ved godt hvordan man kan få den til at holde op med at blinke, men jeg kan stadig ikke fjerne den. Hvis i (support) nu vender dette om, og ikke ser dette som et forslag om at fjerne den, og istedet kigger på hvor mange spillere der er glade for den, så tror jeg at kun meget få, om nogen, vil sige de er glade for den!
 

DeletedUser2065

Guest
Kan vi snart få lov til at scrolle ned igennem listen i stedet for det klikkeri med at skifte side hele tiden fra computeren? Det vil gøre det lidt nemmere at ignorere den trompetut der.
 
Top