Beskeder og popups.

Fzlr

Nyt medlem
Hej,

Jeg har en lille bitte klage. Jeg elsker spillet, og er på det dagligt. Har lige rundet det første år, og jeg er super glad for, det meste...
Jeg og min kone er ikke de hurtigste på tastaturet på vores ipads, hvor vi primært spiller spillet. Så det er ENORMT irriterende når man er i gang med at skrive en lang besked og er kommet langt, at der popper en reklame op om køb af diamanter. Det smider dig ud af beskedcenteret og den besked du er i gang med at skrive er blevet slettet, fordi spillet ikke husker på hvad man er i gang med at skrive.

Kunne I ikke enten:
1. Sørge for at de ikke popper op med mindre man bare er i byen.
2. Sørge for at spillet kan gemme hvad man er i gang med at skrive.

Man fristes næsten til at skrive beskederne andre steder og så kopiere dem ind, og det ville være irriterende.

Jeg er super vild med spillet, og jeg bryder mig ikke om at klage uden grund. Men følte det var nødvendigt denne gang.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej
Jeg forstår godt dit problem, og jeg vil også gerne sende dette videre. Men som jeg har forstået det så er det ikke udviklerne som sender disse beskeder ud til spillerne, men marketing folk. De har desværre ikke altid forståelse for hvordan reklamer opfattes af modtageren. Jeg vil dog sige at det langt fra er hver dag disse kommer.
Mvh
Jmfab
 
Top