Byggeplan handel 2:1

DeletedUser

Guest
Når man laver en handel 2:1 med byggeplaner, så er det utrolig nitten at få en man har i forvejen. Personligt ville jeg sige at det skulle give en af dem man manglede...
 

DeletedUser66

Guest
Nitten er når man har handlet 13 gange før det lykkes at få den sidste
 

DeletedUser9

Guest
det er simpelthen svineri og kun en måde at få os til at bruge diamanter på
 

DeletedUser

Guest
ja, det kunne være rart ikke at skulle være nødt til at betale penge for storslåede bygninger.
 

DeletedUser

Guest
Enig med Joshlo syntes der er øv, på en måde at man aldrig få de tegninger man mangler.. men en man har fået 1000 gange før.
Jeg ved godt der står det er en tilfældig tegning.. men alligevel ville det være rart at få enS tegning man manglede istedet for den samme igen og igen
 

DeletedUser870

Guest
Helt enig! Det er logisk nok, at de BP man finder er tilfældige, men det er totalt ulogisk at man i en handel ikke kan bestemme hvilken BP man vil købe. Hvis det er for besværligt at lave er et godt alternativ det som Joshlo foreslår - at man i det mindste køber en man mangler... Virkelig frustrerende!!!
 

DeletedUser655

Guest
Så ville det jo være for nemt. Jo, det er da irriterende at handle sig til en man allerede har, men det er med til at gøre det spændende at man ikke er garanteret en byggeplan man mangler.
 

DeletedUser870

Guest
Synes nu ikke det er nemt - for at handle 2:1 skal man jo have samlet 3 ens (så man kan handle de 2 til én man ikke har)...
 

DeletedUser870

Guest
mette, du skal bare have 2 dubletter for at handle, de behøver ikke være ens

Haha, jo tak, men hvis man kun har 2 ens og handler dem til en anden BP - så mangler man jo den BP som man handlede 2 af... Så det give jo kun mening at begynde at handle 2:1 hvis man har 3 ens!
 
mette, du misforstår vist. Hvis du har 2 x 2 bp, kan du handle de 2 overskydende, bare marker (klik) på de bp du har 2 af, og vupti så er handelsknappen grøn
 

DeletedUser361

Guest
Mette det Vakini mener er, hvis du har 2 x 2ens bp, kan du bytte 1 af hver i 1 2:1 handel.
 

DeletedUser

Guest
Dublet betyder at have ekstra af den samme ting i samlingen. Dvs. med 2 af den samme Byggeplan har man derfor 1 dublet... ;)
Ved ikke, om det hjælper på forståelsen..??
Mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser870

Guest
OMG!!! Vakini og jer andre - TAK!!!! Det anede jeg ikke. Hold da op hvor fedt :) Så kunne jeg nok være kommet igennem med min første SB lidt før ;-) Har lige gjort det, og det virker jo :)
Vil nu stadig mene at i en handel bør man kunne bestemme hvad man køber. Men ok, dette gør det bestemt meget nemmere...
TAK!!!
 

DeletedUser565

Guest
Det er som at vinde i lotto, hvis man er heldig at få den mgl. BP. Det er så hvad det er. Noget jeg synes er mere irriterende er at man får byggeplaner efter at SB er opført. Hvad i alverden skal man med dem? SB kan jo kun opføres én gang. Der synes jeg man fra opfinderne af spillet burde kunne finde en måde at udnytte dem på. Evt. kunne de byttes til diamanter, medaljer, fp eller lign. Det andet er da spild af resourcer. Bare en tanke.
 

DeletedUser386

Guest
Jeg synes at noget af det fedeste, er jagten på BP til en bestemt SB, gennem målrettet PO/MO af bygninger fra en specifik tidsalder. Festen blegner dog noget, når man så har alle SB'er i hus og "kun" PO/MO for gensidig boost af produktion og glæde.

Festen kunne fortsætte, hvis der blev mulighed for handel på tværs, med BP'er. Ved en sådan ændring, skulle det gøres markant sværere at opnå BP'er gennem PO/MO/Plyndring - modsat seneste ændring på BP-fronten, hvor det er blevet alt for nemt at opnå BP'er. (får i snit 1-2 om dagen, med 85 venner, 80 naboer og en fuld klan).
 
Top