Byt 2-1 for at få en tilfældig byggeplan? - Ikke godt nok!

DeletedUser1328

Guest
Jeg synes det er tåbeligt, at man ikke selv har indflydelse på, hvad man bytter til. Det giver ingen mening, at man bytter to til en og så får en byggeplan man har i forvejen. Derudover er det frustrerende, at samle tyve byggeplaner til en SB, og stadig ikke kunne bygge den, fordi man er sendt ud i et dublet helvede. Jeg er på grænsen til at opgive SB. Gider dem ikke!
MVH
Bille
 

DeletedUser543

Guest
det kan være meget irreterende, men det skal nok lykkes at få den du mangler....
 

DeletedUser341

Guest
Giver dig fuldstændig ret, jeg har lige brugt 30+ byggeplaner på at få den sidste jeg manglede til C.D.M. men Nej der var ikke gevinst, SURT opstød, bedre held næste gang :-( Men jeg er da godt klar over at jeg kan købe den for diamanter, men det med at hive kortet op af lommen og købe flere diamanter, som jeg dog gjort mange gange tidligere, har jeg ikke længere lyst til, da spillet er røget helt ud på et sidespor.
Man køber og bruger diamanter på spillet, for så senere bliver gjort til grin med ned justeringer m.m. af de fordele man køber sig til.
P.v.P. delen er fuldstændig ødelagt af Bavner, folk med 494% forsvar o.s.v.
K.v.K. delen er kun for dem der er heldige at være online når klan ledelsen beslutter at indtage en sektor på kortet.
Så man kan ikke lave meget andet end at logge ind, tømme sin by og så logge ud igen som det ser ud i øjeblikket. Zzzzz.
 
Jeg fatter ikke at "2:1" bytte knappen ikke virker, når jeg tydeligt kan se der er dubletter i byggeplanen! Hvad handler det om?
 

DeletedUser1969

Guest
Hvorfor er der ingen kommentarer fra InnoGames - eller andre med kontakt dertil på dette??

Skyldes stilheden at det er en god forretning, fordi der er folk der giver op og køber bytteplanerne, fordi 2:1 handlerne er dybt urimelige?

Jeg har IGEN byttet planer til nogen, jeg allerede havde, for så at have 3 - og kunne bytte til en mere af dem, jeg lige byttede fra tidligere. Det er frustrerende - og lettere urimeligt bygget op. Byggeplanerne skal være svære at få fat i - men den bytteordning er unfair opbygget, når man i forvejen ligger meget tid i at få byggeplaner.
 

DeletedUser355

Guest
Til King Lear:
Har du 2 ens BP eller 3 ens. Hvis du kun har 2 kan du jo ikke bytte.
Til KPmania:
Jeg ved ikke hvornår du startede med at spille men iflg. forum blev du medlem 27/10-15. Så regner med du er forholdsvis ny. Ja det kan være lidt frustrerende når man lige mangler den sidst BP, men man kan rent faktisk godt spille et godt stykke tid uden SB´s. Sjovt nok fandtes de slet ikke da vi startede i 2012! Personligt synes jeg det er fint som det er nu. Det er med til at få folk til at støtte, plyndre, deltage i FP-byttegrupper etc. Alt sammen med til at skabe spillet. Hvis det bliver for nemt bliver det for kedeligt. I forvejen gør Inno jo flere ting til at gøre det lettere. Igen tilbage til starten i 2012, der skulle man sidde og trykke på hver bygning der skulle høstes og hvis du ville mo/po en spiller skulle du aktivt ind og gøre det hans/hendes by.
 

DeletedUser1969

Guest
Til King Lear.
Jeg er rigtig nok ny. Har kun spillet 3 måneder ca. Blev først tilmeldt forum, da jeg havde noget på hjerte ;)
Du er røget i samme fælde, som andre før dig, der har spillet et spil laaang tid. Du sammenligner med "for år tilbage var det sådan". Jeg har selv været der med det gamle Ogame og Evony/Civony. Jeg glemte at det, jeg så som klar forbedrelse af spillet for mig - var en helt naturlig del for de nye spillere. De kendte jo ikke spillet før, men tager udgangspunkt i nuet og kan ikke bruge "tilbage i gamle dage" til noget. Det vil give anledning til nye inputs. Det er så dem, jeg kommer med her ;)

Jeg kan rigtig godt lide spillet, fordi det ikke kræver min konstante opmærksomhed som andre typer spil (her igen Ogame, Civony, Crepolis, etc., etc) hvor angreb skal times, flåden gemmes, osv. Jeg lagde hurtig strategien om og frem for at haste mig gennem tiden med forskning, forskning, forskning, satser jeg på FP-byttegrupper og FP top 3 i andres SB. Der er helt klart nogle fordele ved at have SB'ere tidligt i spillet. Jeg støtter, plyndrer, jagter medaljer i de tidlige PvP tårne på livet løs :) men jeg synes stadig, der er en urimelighed i 2:1 princippet, fordi det er randomiseret. Jeg mangler en BP i Zeus. Jeg har nu byttet MANGE gange 2:1 - og får så en af dem, jeg allerede har. For mig måtte det godt hedde 3 - 4 eller 5:1 hvis det giver én man mangler.

Jeg forstår din pointe - men...
Det er i forvejen tidskrævende og FP krævende at gå efter en BP eller 2 hos en anden spiller. På mit niveau kræver det flere dages FP at sikre min plads i top 3 for at sikre mig en BP, som jeg så har og måske er heldig at have 3 af til en byttehandel.
Dejligt at der er forbedringer konstant. Det bør et godt spil også have... og med nye spillere kommer der forslag til nyt (eller brok :D)
 
Top