Daglige opgaver med forhandling fra arktiske TA/Rumtransporten

ditto6000

Aktivt medlem
Nu er Rumtransporten lavet så den giver særlige drop allerede fra arktiske fremtid hvor min ene by er i arktiske og jeg pt ikke adgang til hverken KE og KS hvor jeg bemærker at jeg ingen muligheder har for at udnytte mine forhandlinger før KE åbner igen så efterspørger et alternativ via de daglige gentagne opgaver som i asteroide TA.

Skulle der være muligheder jeg har overset så skriv endeligt da kontinentkortet og nabokrigene ikke dur.
Mvh D
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Du må se at komme i Mars eller SAAB, for der kan du forhandle efter marsmalm eller Astroideis. Det er der jeg bruger min RTS
 

ditto6000

Aktivt medlem
Det ved jeg godt med mars og SAAB incl de daglige opgaver i SAAB med forhandlinger men det betyder vel ikke man ikke kan justerer i spillet så en sb der har fordel for spillerne allerede fra arktiske også kan anvendes fuldt ud når ikke lige ks og ke er tilrådighed ved at tilføre en forhandling som gentagne opgave .. ?

Synes måske med dit svar at du ikke tager min forespørgsel særlig seriøst.
 
Senest redigeret:

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Jo, jo, det gør jeg da, men du spørger til om du har overset nogle muligheder, og det har du jo så ikke når du godt ved at man kan forhandle på de 2 kort.
Men da der ikke er så må du jo skynde til dig MARS eller SAAB, for muligheden er for forhandling ud over KS og KE.
 
Top