De der "meget store hære", man ind imellem skal slås med

DeletedUser2914

Guest
Jeg har undret mig meget over de daglige opgaver, der omfatter "Slå denne meget store hær" (eller store, mellemstore, etc.).

Det ser ud til at være tropper fra din egen tidsalder, hvilket vil sige at du er både outnumbered (du har kun 8, modstanderen 16) og outgunned (blider mod ballister eller katapulter, og de er endda boostede). Selv hvis man kommer levende gennem første bølge (hvis man er heldig/dygtig nok har man 1-3 tropper tilbage) skal man bruge flere hundrede diamanter på at helbrede sin hær inden den næste. Det koster dermed i størrelsesordenen 20 DKK i den virkelige verdens penge.

Er der nogen sinde nogen der har klaret en sådan opgave?

Eller er der noget jeg bare ikke ved - fx hvordan man selv åbner for et faneblad mere med yderligere 8 tropper på? Kan man det?
 

DeletedUser2122

Guest
Jeg har undret mig meget over de daglige opgaver, der omfatter "Slå denne meget store hær" (eller store, mellemstore, etc.).

Det ser ud til at være tropper fra din egen tidsalder, hvilket vil sige at du er både outnumbered (du har kun 8, modstanderen 16) og outgunned (blider mod ballister eller katapulter, og de er endda boostede). Selv hvis man kommer levende gennem første bølge (hvis man er heldig/dygtig nok har man 1-3 tropper tilbage) skal man bruge flere hundrede diamanter på at helbrede sin hær inden den næste. Det koster dermed i størrelsesordenen 20 DKK i den virkelige verdens penge.

Er der nogen sinde nogen der har klaret en sådan opgave?

Eller er der noget jeg bare ikke ved - fx hvordan man selv åbner for et faneblad mere med yderligere 8 tropper på? Kan man det?

Hej Tosse den Tænksomme.

Der er ikke en ekstra faneblad hos spillere, hvor man lige finder 8 nye enheder. Man skal klare sig med de 8.
Det er slet ikke umuligt, men kan være udfordrende. Det drejer sig om at se modstanderens tropper, alle 16, og derefter vælge de 8 man mener vil kunne tage de 16 ned. Det er udfordrende, men med brug af terrænbonusser og andre færdigheder er det muligt.

Klarer man den ikke i første forsøg kan man jo prøve igen. Ingen der siger man skal bruge diamanter.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser2090

Guest
Hej Tosse den Tænksomme.

Der er ikke en ekstra faneblad hos spillere, hvor man lige finder 8 nye enheder. Man skal klare sig med de 8.
Det er slet ikke umuligt, men kan være udfordrende. Det drejer sig om at se modstanderens tropper, alle 16, og derefter vælge de 8 man mener vil kunne tage de 16 ned. Det er udfordrende, men med brug af terrænbonusser og andre færdigheder er det muligt.

Vi vil gere se et eksempel at det kan lade sig gøre.
 

DeletedUser2914

Guest
Den PB ville jeg også gerne have. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan man kan holde sine (underlegne) tropper i live, endsige kampklare, til at håndtere 8 friske, boostede tropper i anden bølge. Og jeg kan ikke forestille mig hvordan man kan klare 8 friske, boostede tropper med 4-5 halvskadede brikker tilbage.

Eller - kan man sætte kampen på pause længe nok til at de kan hele selv, uden diamanter? Hvordan?
 

DeletedUser2122

Guest
Den PB ville jeg også gerne have. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan man kan holde sine (underlegne) tropper i live, endsige kampklare, til at håndtere 8 friske, boostede tropper i anden bølge. Og jeg kan ikke forestille mig hvordan man kan klare 8 friske, boostede tropper med 4-5 halvskadede brikker tilbage.

Eller - kan man sætte kampen på pause længe nok til at de kan hele selv, uden diamanter? Hvordan?

Hej Tosse den Tænksomme.
Man kan ikke pause et angreb og på den måde hele tropper.
PB tilsendt dig også med eksempel.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser3182

Guest
Hej Tosse den Tænksomme.
Man kan ikke pause et angreb og på den måde hele tropper.
PB tilsendt dig også med eksempel.

Mvh.
Fugazi.

Hi Fugazi - er det mulig at du kan sende mig en PB på dette også - har også kamproblemer
 

DeletedUser2156

Guest
Hi Fugazi - er det mulig at du kan sende mig en PB på dette også - har også kamproblemer

Fugazi er ikke længere moderator på Forum, og jeg ved altså ikke hvilken "besked" der kan være tale om, men jeg er sikker på du kan få hjælp fra andre spillere.
 

Therkildsen

Medlem
Bonus til angribende enheder fra SB'er og eventbygninger, er nøglen her vil jeg sige =).. Er denne bonus høj nok, kan man autofighte sig igennem det meste =)
 

Manteuffel

Nyt medlem
Hej, den er svær men som andre skriver, med SBere, kroangrebsboost, boostsæt etc,- så det muligt.....men det er dyrt i tropper. tricket er også at vente laaaang tid før man går i ny tidsalder,- så får man bygget sig godt op(forsvar+ og angrebs+ bygninger, de er meget vigtige) KE giver også ekstra tropper så man ikke kun har de 4 default som militærbygninger har, slyngler er også gode
 
Top