Deltage i forsvar

DeletedUser

Guest
Jeg syntes det ville være en fed mulighed hvis men kunne deltage i kampen under forsvar.

Så hvis man er online og bliver angrebet så spørg den en om man vil hoppe ind i kampen og så skulle man kunne
styre sine egen enheder under kampen.

Ville være en dejlig ting at kunne :)


Jeg tænker der ikke skulle være vente tid på når man angriber ( så man ikke skal vente på modspiller siger ja )

Man kan bare som forsvar have mulighed for at gå ind i kampen og styre egen enheder.

Bare et forslag :cool:
 

DeletedUser

Guest
Så burde angribern også have mulighed for at bede en nabo om at deltage i angrebet.
Lige for lige ik'
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt at der på et tidspunkt kommer live-battles, hvor man kan udfordre spillere der er online direkte, istedet for at skulle slås imod deres AI enheder. :) Det er selvfølgelig ikke helt det du søger, men det er meget tæt på.
 

DeletedUser

Guest
Eimsy - rigtig god idé. Det er temmelig let at overrende auto-tropper, og det ville give nogle rigtig gode kampe med masser af strategi involveret.

@Gruntsaver: Jeg forstår ikke helt din kommentar - en nabo, så der er 2 spillere mod en ?

I forhold til lighedstanken, så synes jeg egentligt at Eimsys forslag vil gøre det mere lige. 1 angriber, der styrer egne angrebstropper mod 1 forsvarer, der styrer egne forsvarstropper, såfremt han/hun er online, og siger ja til at kæmpe. Hvis ikke, så er det jo bare som nu en auto-kamp.
 

DeletedUser

Guest
@Isodora, Eimsy foreslog 2 hære i forsvaret, og jeg kontrade med at der så skulle være mulighed for 2 hære i angrebet.
Det du skriver om er live-kamp, og der er vi ikke endnu.

Så skulle der hellere være mulighed for at leje en hær af lejesoldater.
I tidlig middelalder er der netop mulighede for at forske lejekaserner og dermed træne lejesoldater. Dem kunne man sætte i sin reserver og lade dem være til leje for xxxx mønter og xxxx forsyninger per soldat, så uanset udfaldet af kampen, så har man mønter og forsyninger til at træne flere lejesoldater.
 

DeletedUser

Guest
@Isodora, Eimsy foreslog 2 hære i forsvaret, og jeg kontrade med at der så skulle være mulighed for 2 hære i angrebet.
Det du skriver om er live-kamp, og der er vi ikke endnu.

Jeg tror desværre ikke du er helt med. Det Eimsy snakker om er live-kamp, og det er hvad tråden her handler om. Jeg kan på ingen måde se at han snakker om 2 hære i både angreb og forsvar.

Så skulle der hellere være mulighed for at leje en hær af lejesoldater.
I tidlig middelalder er der netop mulighede for at forske lejekaserner og dermed træne lejesoldater. Dem kunne man sætte i sin reserver og lade dem være til leje for xxxx mønter og xxxx forsyninger per soldat, så uanset udfaldet af kampen, så har man mønter og forsyninger til at træne flere lejesoldater.

Det er et helt nyt emne, som fortjener sin egen tråd.
 

DeletedUser

Guest
Takker Storm

Og live battles lyder også super er jo lidt der hen af ;)

Og Gruntsaver du må have læst forkert som de andre også siger skriver jeg ikke noget om 2v2 nogen steder ;)


Men live ville helt sikkert give det extra til spillet ( ulempe er man så bruger 15 timer om dagen og ikke kun 5 på kampe griner )
 
Top