Den Oceaniske Fremtid - del 4

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter den 4. del af den oceaniske fremtid her:

oceanic_ci4_logo.png



Kære Konger og Dronninger,

Oceanerne er uendelige. Vi ved allerede en masse om dem, men der er stadig mere at lære.Lad os øge vores viden!

oceanic_ci4_promo_pic.png

Efterhåmden som den nye flåde kommer nærmere løber en kuldegysning ned af ryggen på os da et velkendt logo kommer til syne. Hvorfor er de her?

Vi vil gerne presenterer den fjerde del af den Oceaniske Fremtid for jer! Som I måske allerede har gættet vil jeres søgen efter orikalcum og herredømmet over verdenen under havet, fortsætte. Jeres erfarne besætninger vil opsamle den værdifulde ressource for jer! og når vi snakker om besætningen så vil i få et par stykker mere at vælge imellem :).

Forvent at den fjerde del af den Oceaniske Fremtid vil blive til rådighed for jer den 11. October!
Vi håber at I vil synes godt om den. Læs videre nedenfor for at lære mere :).

oceanic_separator.png

Med denne del af den Oceaniske Fremtid giver vi jer:
  • 30 hovedhistorie opgaver
  • 10 side opgaver
  • 1 ny Oceanisk Terminal niveau
  • 2 nye besætningsmedlemmer
  • 4 udvidelser (medalje og diamant udvidelserne er allerede frigivet)
  • 8 nye teknologier at udforske
  • 2 nye beboelsesbygninger
  • 1 ny produktions bygning
  • 1 millitær bygning og en ny enhed
  • 1 ny kultur bygning
  • 2 nye dekorationer
  • 1 ny Storslået bygning
  • 9 nye kontinent provinser med 46 sectors.
  • 3 nye spiller portrætter
oceanic_separator.png

Som I allerede ved er undervandsrejsen ikke sjov og det kræver erfarne besætningsmedlemmer for at få succes! Ubådens helbredstilstand, mængden af Orikacum og rejsetiden vil blive påvirket af de valg som I tager. Med denne udvidelse til den Oceaniske Fremtid vil yderligere 2 potentielle besætningsmedlemmer være til rådighed:

academic_ci4.png
- Akademikere underviser andre besætningsmedlemmer og forøger den erfaring de får på en rejse
seeker_ci4.png
- Søgere er gode til at finde ting og vil give jer en tilfældig yderligere ressource.


oceanic_separator.png

the_kraken.png

Kraken
Kraken er en ny Storslået Bygninge som kommer med en ny egenskab: Førsteslag.
Før starten på de næste mange kampe, vil der være en chance for at en enhed i fjendens forsvarende hær, vil blive dræbt med det samme. Dette gælder kun den første kampbølge.
Ud over Førsteslag egenskaben, vil Kraken også producer Forge Points.


oceanic_separator.png



nautilus.png

Nautilus
Nautilus er en ny enhed med afstandvåben og har den nye egenskab "kraftfelt" som reducere alt skade med 2, ned til et minimum på 1.


oceanic_separator.png


Fortæl os hvad I synes om denne 4. del af vores oceaniske rejse. Vi ser frem til at høre jeres mening! :)

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Jeres,
Forge of Empires Team
 

Jytte H W

Medlem
Hvordan kan i blive ved med at sige diamantudvidelser og medaljeudidelser har vi fået, det sagde også til udvidelse 3, jeg har ikke fået nogen siden udvidelse 3, jeg kan ikke huske om jeg fik nogen før den.
Vh Jytte
 

DeletedUser2122

Guest
Hvordan kan i blive ved med at sige diamantudvidelser og medaljeudidelser har vi fået, det sagde også til udvidelse 3, jeg har ikke fået nogen siden udvidelse 3, jeg kan ikke huske om jeg fik nogen før den.
Vh Jytte

Hejsa Jytte

Diamant og medaljeudvidelsen er frigivet ved OF1.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser655

Guest
Forholdsvis uheldigt navn til denne enhed.... Får vi også et besætningsmedlem, der hedder Peter Madsen...?
Man kunne også antage navnet er inspireret af Jules Vernes "En verdenomsejling under havet". Bare en tanke.
 

DeletedUser352

Guest
Nu kommer del. 4 til DOF , hvor mange kommer der i alt til DOF.

Regama.
 

ditto6000

Aktivt medlem
Leder efter en oversigt over hvad besætningsmedlemmerne til oceaniske terminal giver til den enkelte afgang. Findes en sådan? I givetfald ja.. Hvor?
Mvh Ditto
 
Top