Den officielle "Hvad med..." Tråd!

DeletedUser17

Guest
Har efterhånden et par gode og logiske idéer, feel free til at komme med jeres :)

Hvad med, at vi knappen der samler alle resourcer etc. bliver gratis at trykke? Altså cmon man, det gør ingen forskel udover at bruge rigtige penge på at samle forsyninger og mønter, hvorfor skal det koste penge at samle ind? Det jo ikke en fordel, håber Innogames ville kigge på det :)

Og hvad med, at forsyninger ikke rådner? Hørte et sted at grunden til, at spillets forsyninger rådner efter et stykke tid skulle være for at det skulle være realistisk. Så når jeg har lavet et par sko i min Skomager.. Rådner skoene simpelthen efter et par timer? Helt ærligt mand, og det samme gælder for en Alkymist, rådner gift og Saltpeter virkelig? Jeg kan stadig ikke se meningen med, at vi skal hente vores forsyninger INDEN for et stykke tid, det gør spillet mindre sjovt, det er trods alt et browser-spil, og det skal da helst være fedt og hyggeligt at spille, ikk? Håber du ser det her Storm hehe :p

Og sidst men ikke mindst, hvis man trykker på "Udkæmp kampen automatisk" i en kamp, så ville det være kanon hvis vi kunne stoppe auto-piloten igen, for det kan ske at man trykker ved et uheld, og mister hele ens hær fordi man ikke kan stoppe det :)
Hvad syntes i om de her ting? For mig ville det ikke gøre spillet nemmere, det ville bare gøre det meget sjovere at spille, kom med jeres feedback :D
 

DeletedUser30

Guest
Det er bedst at holde hver ide i sin egen tråd ellers kan det hurtig blive blandet samme

Dig første og anden ide har allerrede været forslået. kan dog ikke huske i hvilken tråd de er i

Nu bruger jeg kun "Udkæmp kampen automatisk" nå jeg ved at kampen er vundet, men ja det ville være godt hvis man kunde stoppe "Udkæmp kampen automatisk"
 

DeletedUser

Guest
Har efterhånden et par gode og logiske idéer, feel free til at komme med jeres :)

Hvad med, at vi knappen der samler alle resourcer etc. bliver gratis at trykke? Altså cmon man, det gør ingen forskel udover at bruge rigtige penge på at samle forsyninger og mønter, hvorfor skal det koste penge at samle ind? Det jo ikke en fordel, håber Innogames ville kigge på det :)

Hvad syntes i om de her ting? For mig ville det ikke gøre spillet nemmere, det ville bare gøre det meget sjovere at spille, kom med jeres feedback :D

Det er jo valgfrit at bruge penge på spillet. Du kan samle mønter og forsyninger ind manuelt.
 

DeletedUser17

Guest
Det er jo valgfrit at bruge penge på spillet. Du kan samle mønter og forsyninger ind manuelt.

Det siger du ikke Grunt omg :) Syntes bare at vi burde have en knap der samler dem ind uden at det koster penge, det burde være en funktion der bare var der for alle uden at koste noget. Det giver ikke mening. Når man samler forsyninger og mønter ind, bliver de alligevel ikke lagt sammen før man har hentet de sidste mønter etc. Så det vi har nu er fuldstændig det samme som at samle det hele ind på en gang, det tager bare længere tid, men er unødvendig efter min mening :)
 

DeletedUser

Guest
Til dels enig Mocai

Men et eller andet sted skal de jo hente penge ind til at få det til at løbe rundt selvom vi er nogen der hjælper godt til hehe
 

DeletedUser

Guest
Det siger du ikke Grunt omg

Nå, skal der nu bruges øgenavne her i forum?

Er du fattig, så sig det, i stedet for at komme med urimelige krav.

Nej, mønter og forsyninger skal ikke lægges sammen.
De bliver lagt til samlingen foroven efterhånden du trykker på en bygning der er færdig til at samle ind fra.
Hvor lang tid det tager er op til dig selv.
Du behøver altså ikke trykke på samtlige bygninger i landsbyen før produktionen bliver lagt til.

I stedet for at kræve ting gratis, kunne du evt. foreslå at prisen sættes ned for indsamlinger, forskninger, eropringer m.m.
 

DeletedUser5

Guest
Den officielle snak fra innogames går på at priserne er sat "høje" her i "starten" af spillet.
På den måde kan de med tiden (forhåbentlig) sætte priserne ned, komme med nye "guld" funktioner og så videre.

Innogames har valgt at gøre det på denne måde. Så kan vi som spillere kun blive gladere ved at se faldende priser, end at vi startede med lave priser og innogames så lige pludselig er nød til at hæve priserne gevaldigt. Så ville vi brugere måske nok blive pænt sure, og det ville ikke være godt. Så derfor altså disse "høje" priser indtil videre.
 

DeletedUser17

Guest
Innogames har valgt at gøre det på denne måde. Så kan vi som spillere kun blive gladere ved at se faldende priser, end at vi startede med lave priser og innogames så lige pludselig er nød til at hæve priserne gevaldigt. Så ville vi brugere måske nok blive pænt sure, og det ville ikke være godt. Så derfor altså disse "høje" priser indtil videre.
Det skrev du også på den forrige tråd Seekhunt, og jeg giver både dig og Innogames medhold, det er en god idé at starte højt ud, men jeg gav det nogle måneder, og kan altså stadig ikk se idéen med at det skal koste penge at samle ind, for det ville ikke være at "spille gratis". Jeg har stort set støttet hver måned til dette spil alligevel, og det ved jeg der er mange andre der gør.
At gøre indsamling af mønter og forsyninger gratis er kun at "tweake" spillet, ikke gøre det nemmere, ikke gøre det gratis, men at forbedre spillet. Det er ligesom når der kommer en opdatering til et hvilket som helst andet spil og man tænker "Wauw, hvor fedt, det har jeg ventet længe på".
Og til dig Gruntsaver, hvis må kalde dig det, tag det ikke personligt at jeg kaldte dig Grunt, jeg er ked af at jeg overskred din grænse og kom for tæt på. Trololol ;)
 

DeletedUser

Guest
At få noget forærende, der ellers koster penge, må da siges at få det gratis.
Så kan man pakke det ind i forblommede vendinger så meget man vil, det er og forbliver gratis.
Og hvad bliver det næste du vil have gratis? Forskning?
 

DeletedUser5

Guest
Ja nogle måneder du har ventet må jeg også sige til for.
Så vidt jeg lige husker tror jeg innogames har sat priserne ned på div. ting, 1 eneste gang siden spillet kom ud i februar.

For mit syn er foe. også stadig kun i opstarts fasen, så kan kun bede om tålmodighed.
 

DeletedUser17

Guest
Ja nogle måneder du har ventet må jeg også sige til for.
Så vidt jeg lige husker tror jeg innogames har sat priserne ned på div. ting, 1 eneste gang siden spillet kom ud i februar.

For mit syn er foe. også stadig kun i opstarts fasen, så kan kun bede om tålmodighed.
Det også fair nok, men lad os bare lukke den her tråd, før det ender i en diskussion :) Min feedback var, at knappen til at indsamle ikke skulle koste rigtige penge, for den funktion burde vi alle have, ligesom en vennebjælke, ligesom de andre opdateringer. At i ikke syntes det er en god idé er jo helt okay :) Og jeg har godt nok ikk andet at sige til dig gruntsnaver, end at thank god for at du stopper med at spille på fredag, no offence :)
 

DeletedUser5

Guest
Mocai, din feedback er rigtig meget velkommen. Du kan jo skrive et nyt indlæg mere i den sammenhæng som et forslag skal gøres.
Se denne officielle måde: Link

Så kan det jo være storm vil gå videre med det :)
 

DeletedUser5

Guest
Og selvom vi hver i sær har sin mening må jeg bede alle om at snakke pænt til hinanden alligevel tak :)
 
Top