Dette spil--

Thomas.M

Medlem
Hej
Jeg spiller andre spil på nettet.. hvorfor er dette spil så dårligt for medlemmer at kunne hjælpe andre medlemmer..??
At kunne hjælpe hinanden.. skaber sammenhold og lyst til at spille.. dette spil suger alt lysten ud af en..
Thomas
 

tjocker

Nyt medlem
Jeg tror desværre der er mange ting, som spiller ind på din oplevelse og tror desværre ikke du får andre folk til åbenlyst ærligt at svare på hvorfor de ikke hjælper andre mennesker i FOE. Men jeg kan fortælle hvordan jeg oplever det. Min oplevelse er faktisk at langt de fleste store gerne vil hjælpe men ja det er tit de små spillere, som ikke tag i mod den. Der er flere grunde og kan komme med nogen af dem jeg selv har set i mit spil.
1: De små spillere bruger slet ikke den tid et spil som FOE kræver. Det er slet ikke nok kun at være på 1-2 gange om ugen og kun i få timer.
2: De små spillere reagere ikke på beskeder, svare ikke tilbage og hvorfor skulle man så hjælpe dem.
3: De små nye spillere arbejder ikke sammen i forhold til klaner men spiller hver for sig selv, Dette er en kæmpe fejl. Og de går med i de store klaner alt for tidligt i forhold til deres SB niveauer og opgiver så når de finder ud af hvad det kræver af tidsforbrug.
4: De små nye spillere er tit alt for lang tid om at lukke et SB niveau og må man bare ikke i et spil som FOE. Det er kun de helt store spillere, som har råd og tid til at vente flere dage/uger på at få deres fp retur i belønningen. Det gør også at man så ikke hjælper disse folk igen og igen er det tit de mindre det rammer pga tidsforbrug/deres onlinetid.
5: De små spillere bruger tit deres fp på flere SB på samme tid. Kør en SB af gangen. Jo de store gør det også, men de kan bedre gøre det, da de har flere fp til rådighed.
6: Folk hjælper deres venner og klanmedlemmer først. Dette valg går så igen ud over andre men ja alle kunne få hjælp - men de skal vise at de gider spillet før man hjælper.
7: Synes klart at pengedelen i FOE ødelægger meget når man ikke spiller på samme vilkår. Og ikke har de samme bygninger til rådighed.
8: De små nye spillere har tit alt for meget fart på i forhold til tidsalder skift og når man så prøver at hjælpe så får man af vide man bestemmer og presser folk. Dette gider man heller ikke og så vælger man bare ikke at hjælpe andre.
9: Det samme med vennelisten, mange har mindre byer på listen men de flytter sig ikke rigtig kan man se på deres SB niveauer og point. Spillet har 2 knapper. En grøn som siger sidst aktiv: Inden for 2 dage, 48 timer er godt nok lang tid i et spil som FOE. Den anden knap er rød, som siger sidst aktiv: mere end 7 dage. Ja men er det 14 dage, 1 måned, 1 år. Det er svært at vide om folk overhovedet er her mere.
Og før folk bider hovedet af mig over min ærlighed. Der findes også store spillere, som gør de ting jeg beskriver her og det er ligeså dumt, måske endnu mere end de små.
 

tjocker

Nyt medlem
:) Jeg vil skam godt hjælpe andre, både store og små. Men det kræver at folk er klar på at bruge den tid et spil, som FOE kræver.
Hvis folk ikke er klar på at bruge den tid ja så kan man ikke hjælpe og så vil man aldrig kunne skabe det sammenhold du efterlyser.
Ja lysten skal være der i et spil som FOE, men i sidste ende kommer det kun an på 1 ting. Nemlig folk selv.
Du kan skam godt få alt den hjælp du vil have, men du skal også være klar på at bruge tiden på det. Ellers så hjælper folk ikke.
 
Senest redigeret:

tjocker

Nyt medlem
Og så findes der mange folk i FOE, der ikke vil hjælpes. De vil bare have lov at spille i deres eget tempo - stille og roligt.
 
Top